تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۸

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد: ثبت نام در ششمین دوره مسابقات قرآن با عنوان باران وحی تا شهریور ادامه دارد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد:  ثبت نام در ششمین دوره مسابقات قرآن با عنوان باران وحی تا شهریور ادامه دارد
نگاه اقتصاد - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،گفت: ثبت نام از مددجویان علاقمند به شرکت در ششمین دوره مسابقات قرآنی باران وحی آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ثبت نام از علاقه مندان برای شرکت در ششمین دوره مسابقات باران وحی از ۳۰ خرداد آغاز شده، اظهار کرد: مددجویان علاقمند می توانند برای شرکت در مسابقات ملی باران وحی از طریق ورود به سامانه هم گروه در سامانه سها، می توانند تا ۱۵ شهریور ماه ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه هر یک از علاقمندان متناسب با هر سن و هر جنسیت می توانند حداکثر در سه رشته شرکت کنند، ادامه داد: این رشته ها شامل سبد آوایی از جمله تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، صحیح خوانی، اذان، صحت قرائت نماز و…، در سبد مفاهیم قرآن شامل فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، در رسته هنری شامل: نقاشی، خوشنویسی و قصه گویی است.

 

زمانیان به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و عنوان کرد: شناسایی و توانمندسازی قرآن آموزان جامعه هدف، انس و ارتقای دانش قرآنی مخاطبین و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس به واسطه رقابت سالم در مسابقات از اهداف اجرای این جشنواره است.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: علاقمندان می توانند در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، بین ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه آثار توسط داوران استانی در هر رشته بررسی خواهد شد، گفت: نتایج به تفکیک هر استان در رتبه های اول تا سوم در تمامی رشته ها مشخص و سپس براساس سطح و میانگین نمرات، آثار دارای رتبه برتر، مجدد به صورت ملی داوری خواهد شد و به نفرات برگزیده کشوری اعلام می شود.

 

شایسته ذکراست؛ به نفرات برتر استانی وکشوری در کلیه رشته ها، هدایای نقدی از ۵۰۰ هزار تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.