تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

قدردانی وزیر کشور از اقدامات اربعینی استانداران

قدردانی وزیر کشور از اقدامات اربعینی استانداران
تهران- وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور با دستورکارهای متعدد در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، از استانداران برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی در این نشست از استانداران به ویژه در استان‌هایی که مستقیما مشغول فعالیت اربعینی بودند (ایلام، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی و سیستان‌وبلوچستان) و به زائران حسینی (ع) خدمت رسانی کردند، تشکر کرد.

نشست ۶ ساعته استانداران سراسر کشور با وزیر با بررسی و تبادل نظر در موضوعاتی چون ساماندهی اتباع بیگانه، انتخابات و آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

وزیر کشور در این نشست با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی، «مردمی و در کنار مردم بودن» را از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: این ویژگی یکی از ملاک های ارزیابی فرمانداران در دولت سیزدهم خواهد بود.

امضای تفاهم‌نامه با بنیاد ایران شناسی

همچنین، در این نشست تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و بنیاد ایران‌شناسی به امضا رسید.

هدف از این تفاهم‌نامه که به امضای «احمد وحیدی» وزیر کشور و «محمدحسین رجبی دوانی» رئیس بنیاد ایران شناسی رسید، هماهنگی بیشتر با استانداران برای فعال کردن ظرفیت‌های استانی به منظور ایجاد شعب استانی ایران شناسی است.

وزیر کشور همچنین، استانداران را به همکاری با این بنیاد برای ایجاد دفاتر ایران شناسی مکلف کرد.

رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران شناسی در این نشست به تشریح اهداف و برنامه‌های این بنیاد و تفاهم نامه مربوط پرداخت و خواستار کمک استانداران برای تقویت ایران شناسی شد.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رضایتمندی ۷۰ درصدی زائران اربعین حسینی (ع) بر اساس نظرسنجی‌ها خبر داده بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.