تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

عالم اهل سنت: از دیدار با رهبر معظم انقلاب شوقی وصف ناشدنی دارم

عالم اهل سنت: از دیدار با رهبر معظم انقلاب شوقی وصف ناشدنی دارم
زاهدان- یکی از علمای اهل سنت زاهدان گفت: از دیدار با رهبر معظم انقلاب شوقی وصف ناشدنی دارم و خیلی خوشحالم که توفیق خاصل شد که با مقام معظم رهبری از نزدیک دیداری داشته باشیم.

مولوی یوسف گرگیچ روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از دیدار مجدد رهبر انقلاب بسیار خوشحال هستم، افزود: این‌بار به همراه خانواده برای بیعت با ولی امر مسلمین که جمع کثیری از مردم خونگرم سیستان و بلوچستان هم حضور پیدا کرده بودند آمدم و شوقی وصف نشدنی دارم که نمی‌توانم آن را بیان کنم.

وی ادامه داد: قبل از آغاز سخنان رهبر معظم انقلاب به عنوان یک شهروند اهل سنت سلام مردم سیستان و بلوچستان و خانواده معظم شهدا را به محضر ایشان رساندم.

عالم اهل سنت زاهدان گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی مسائل روز سیستان و بلوچستان را تبیین کردند که نیاز است مسوولان در جهت تحقق رهنمودهای ایشان تلاش کنند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خود روزگاری در سیستان و بلوچستان حضور داشتند و به خوبی از وضعیت مردم این استان باخبر هستند و ایشان در سخنانشان تاکید کردند که اگر مصوبات سفر ایشان به استان اجرا می‌شد امروز وضعیت بسیار بهتری داشتیم.

مولوی گرگیچ افزود: در هنگام ورود به حسینیه امام خمینی(ره) درخواست چفیه ایشان را کردم؛ که این آرزوی ما محقق شد و تیم حفاظتی بیت رهبر معظم انقلاب مشخصاتم را گرفتند و اعلام کردند که علاوه بر چفیه، هدایای معنوی نیز از سوی رهبر معظم انقلاب برای ما ارسال خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.