تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

ساکت: سپاهان تخلفی مرتکب نشده‌ است/ قرارداد هیچکدام از بازیکنان ارزی نیست

ساکت: سپاهان تخلفی مرتکب نشده‌ است/ قرارداد هیچکدام از بازیکنان ارزی نیست
تهران- مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:‌ هیچ تخلفی صورت نگرفته و تمامی اقدامات ما براساس دستورالعملی بود که از سوی مسئولان ابلاغ شد؛ با این وجود حقمان را ابتدا در کمیته استیناف و سپس در CAS پیگیری می‌کنیم.

 

به گزارش ایرنا و بنابر اعلام روز پنجشنبه باشگاه سپاهان، محمدرضا ساکت با اشاره به رای صادر شده علیه باشگاه سپاهان اظهار کرد: هیچ تخلفی صورت نگرفته و تمامی اقدامات ما براساس دستورالعملی بود که از سوی مسئولان ابلاغ شد. هرچند به اعتقاد ما این دستورالعمل اشکالات فنی و ورزشی بسیاری به همراه داشت و با برخی مقررات فیفا در تناقض بود؛ بر اساس این دستورالعمل اقدامات را انجام دادیم و سقف را رعایت کردیم.

وی ادامه داد: گفته می‌شود ما ۱۷ میلیارد تومان در مورد حق کارگزاری پرداخت کرده‌ایم درحالیکه این موضوع صحیح نیست؛ در نسخه‌ای از قرارداد که دارای اشتباه بود این عدد نگارش شده و به کمیته انضباطی رفته بود اما نسخه اصلاحی و اصلی که در اختیار سازمان لیگ بوده، با این عدد متفاوت است و عدد صحیح یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است.

او خاطر نشان کرد: خلاف مطالب مطرح شده، قرارداد هیچ یک از بازیکنان ما ارزی نبوده و در قرارداد سال آینده ۲ بازیکن، یک بند مشروط در مورد افزایش مبلغ ارز آمده است که به هیچ وجه قرارداد ارزی تلقی نمی‌شود.

ساکت تاکید کرد: حالا که کمیته انضباطی رأی خود را صادر کرده، برای احقاق حقوق خود به کمیته استیناف خواهیم رفت و در ادامه به CAS مراجعه می‌کنیم. متأسفانه سازمان لیگ در آغاز مسابقات آسیایی به جای ظرفیت‌آفرینی و کمک به سپاهان، تخریب را جایگزین کرد که این مسئله زیبنده فوتبال و با نگاه حمایتی نبود، از سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قراردادها از این بابت گله‌مند هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.