تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۲

بیانیه مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حمایت از سردار مردمی جمال شاکرمی

بیانیه مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حمایت از سردار مردمی جمال شاکرمی
نگاه اقتصاد - مدیر کل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، طی بیانیه‌ای حمایت خود را از سردار جمال شاکرمی فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اعلام کردند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در طراحی‌ سناریوی به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی که با درایت نایب بر حق امام زمان (عج) و همیاری ملت بزرگ ایران در سایه تعامل قوا و نیروهای نظامی و امنیتی، در مسیر پیشرفت و سربلندی است، همواره شکست خورده و این ناکامی‌ها باعث شده که نیروهای دلسوز شجاع، با بصیرت و حامی ولایت را مورد تحریم قرار دهند و این حقیقتی جز ناتوانی آنها در برابر بصیرت و شکوفایی نهادهای انقلابی را به تصویر نمی‌کشاند.

 

عمل سخیفانه تحریم سردار جمال شاکرمی، نشانگر ضعف دشمنان از تأثیرگذاری سپاه در منطقه و جهان است و اقدام رذیلانه پارلمان اروپا و قرار دادن نام سردار جمال شاکرمی در لیست گروه های تروریستی، مغایر با قواعد حقوق بین‌الملل و تبلوری از خشم، کینه و بغض کشورهای غربی علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

واضح است که پس از شکست مفتضحانه آمریکا و کشورهای غربی در ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور و بصیرت مردم ایران در عدم همراهی با این حرکت‌های تجزیه طلبانه، کشورهای غربی با راهبری آمریکا و اسرائیل این بار در اقدامی تعجب برانگیز و غیرقانونی سرداران سپاه انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد رسمی نظامی و البته مجموعه‌ای برخواسته از قلوب ایرانیان را نشانه گرفته است.

 

کشورهای غربی که این روزها چشم بسته در مسیر نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل قدم برمی‌دارند، فراموش کرده‌اند، اگر رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سردار همدانی و نیروهای جان برکف سپاه در مناطق تکفیری نبود، می‌بایستی همچون گذشته شاهد عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی این گروهک تکفیری در خاک کشورشان بودند.

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ضمن محکوم نمودن عمل رذیلانه رییس جمهور آمریکا، از خدمات ارزشمند سردار جمال شاکرمی و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی نموده و حمایت خود را از سردار سرافراز “جمال شاکرمی” فرمانده مردمی و دلاور عرصه ایثار و شجاعت اعلام می‌دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.