تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

امام جمعه ایلام: پرداخت زکات ظرفیتی برای رشد اقتصادی جامعه است

امام جمعه ایلام: پرداخت زکات ظرفیتی برای رشد اقتصادی جامعه است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پرداخت زکات ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه اقتصادی و کاهش مشکلات معیشتی جامعه است.

 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در همایش زکات استان ایلام اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه مرکزی شورای زکات در سالهای اخیر نقش مهمی در ترویج و توسعه زکات استان داشته و عملکرد قابل قبولی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: برنامه جمع آوری و ترویج زکات یک برنامه‌ تعریف شده حکومتی است که کمیته امداد مجری و پیش برنده سیاستهای شورای زکات است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: جمع آوری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال زکات و ۷۹۰ رأس زکات دام نوید بخش تأثیر مهم زکات در معیشت و اقتصاد خانواده‌هاست.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: عملکرد قابل دفاع حوزه زکات ایلام نشان از تلاش و سختکوشی مسئولان این حوزه دارد و از این عملکرد و تحول صورت گرفته در این زمینه بسیار خرسندم.

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان ایلام نیز در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد شورای زکات استان گفت: میزان زکات هدف گذاری شده امسال استان ۱۱۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آن جمع آوری و محقق شده است.

رضا طاهری با عنوان اینکه امسال ۷۹۰ رأس دام بعنوان زکات دام جمع آوری شده است، افزود: از این محل تعداد ۶۲ طرح اشتغالزایی دامداری برای خانواده های مددجو راه اندازی شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.