تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

۴۰ عنوان همایش در ۲۰ سال گذشته توسط بنیاد امام رضا(ع) برگزار شده است

۴۰ عنوان همایش در ۲۰ سال گذشته توسط بنیاد امام رضا(ع) برگزار شده است
ایلام - مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در ۲۰ سال گذشته ۴۰ عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “مرتضی سعیدی زاده” شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی در ایلام، اظهار کرد: آنچه که ما در بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به دنبال آن هستیم، یک تبیین جدیدتر در عرصه فرهنگی و هنری است.

وی گفت: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) زیر مجموعه وزارت ارشاد است، در زیست بوم فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند و سعی داریم به کارهای عمیق در حوزه علمی به عنوان پشتوانه‌های جشنواره‌ها نیز ورود کنیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) تصریح کرد: در ۲۰ سال گذشته ۴۰ عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده که سعی داریم در آینده‌ای نزدیک اثر بخشی این جشنواره‌ها و همایش‌ها افزایش یابد.

سعیدی زاده با بیان اینکه امسال در چهار استان همایش علمی – پژوهشی رضوی برگزار می شود، افزود: همایش علمی و پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر فرهنگ و سیره رضوی در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی گفت: سه همایش علمی-پژوهشی دیگر در استان‌های کرمانشاه، اردبیل و مرکزی در حال پیگیری است و سعی شده هر استان محور یک اقدام بنیاد در عرصه ملی شود و در استان‌ها با ظرفیت‌سازی که انجام می‌ شود، انتظار می رود که بتوانیم در کل کشور این جریان شکل بگیرد.

سعیدی زاده ادامه داد: همایش‌های علمی-پژوهشی به عنوان پشتوانه‌ این فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای فرهنگی کشور تعریف شده است و این همایش ها، به‌عنوان عنصر هویت بخشی علمی این جریان در کشور خواهند بود.

به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور سعیدی زاده، مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و اعضای کمیته علمی این همایش در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.