تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

امام جمعه ایلام: آزادی زندانیان و پول‌های بلوکه شده نشانه اقتدار ایران است

امام جمعه ایلام: آزادی زندانیان و پول‌های بلوکه شده نشانه اقتدار ایران است
.

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دفاع مقدس را بزرگترین سرمایه افتخارآمیز ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: دشمن پذیرفته است که در برابر اقتدار ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارد و از نشانه‌های موفقیت جمهوری اسلامی اینکه بدون تمسک به برجام دارایی‌های بلوکه شده و همچنین تعدادی از زندانی در بند آمریکا آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز چهارشنبه در همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز و تقدیر از پیشکسوتان و فعالان عرصه دفاع مقدس ایلام اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یک حکومت بر مبنا و به نام دین، تشیع و عدالت خواهی در مقیاس جهانی شکل گرفت که ایدئولوژی های این حکومت نوپا موجب ترس و واهمه در جبهه استکبار شد و دشمن برای نابودی این انقلاب جدید، ایران را وارد یک جنگ تمام عیار نظامی کرد.

وی افزود: اما در جنگ تحمیلی، مردم همدوش نیروهای نظامی وارد عرصه دفاع از کیان انقلاب شدند و عظمت ایران اسلامی دشمن را زمین گیر کرد و اکنون با گذشت بیش از ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، آثار و برکات این دفاع همه جانبه را می توان در جبهه های مقاومت منطقه و گروه های آزادی خواه دنیا دید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس ایران از کشورهای تعیین کننده امنیت جهانی است و کشورهایی که در زمان جنگ متخاصم بودند اکنون خواهان و متقاضی خرید تسلیحات نظامی از جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: عظمت و اقتدار ایران اسلامی در سایه دفاع مقدس در دنیا مشهود و اثبات شده است و امروز مسلمانان به برکت قدرت ایران و دستاوردهای دفاع مقدس به مقابله با جهان سلطه پرداخته اند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه‌ کرد: مردم در زمان جنگ تحمیلی با صبر، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه، دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند و امروز هم آثار ارزشمند دفاع مقدس برای ایران مجد و عظمت جهانی به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: تمامی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب سال گذشته برای نابودی و زوال ایران اسلامی هم پیمان شدند اما آنها در برابر مقاومت جمهوری اسلامی و بصیرت مردم با وجود انبوه هجمه ها راه به جایی نبردند و اکنون همان سران کشورها در تلاش برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: پرچم اسلام توسط جمهوری اسلامی در دنیا به اهتزاز درآمد هرچند که در این راه هزینه های سنگینی هم پرداخت کرد اما جوانان این مرز و بوم با رهبری امام راحل دین مبین اسلام را احیا کردند.

وی تاکید کرد: دشمنان مخالف احیا و اجرای قوانین اسلامی در کشور هستند و تلاش جهان سلطه این است که مردم ایران را از اوج افتخارات و پیشینه دفاع مقدس پشیمان کند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: ایران به برکت خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با ابرقدرت های جهان به رقابت پرداخته و شکوه عظمت و ثبات ایران باعث ایجاد تزلزل داخلی در رژیم صهیونیستی و حتی افول قدرت آمریکا شده و پیشرفت ایران خواب و آسایش را از آنها گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: فردای جوانان ایران اسلامی به برکت زیرساخت های علمی و فناوری روشن و پرفروغ است و به تدریج مشکلات کشور هم مرتفع می شود و مسیر امام حسینی ما با سختی و چالش و موانعی همراه است که به تدریج رفع خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام هم گفت: نسل جدید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی هستند.

سرهنگ امیرحسین فولادی افزود: قواره جمهوری اسلامی در طول تاریخ این سرزمین بی بدیل است و قابل قیاس با هیچ دوره و امپراطوری و حکومتی نیست.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی برخلاف حکومت های گذشته، وجبی از خاک این کشور را تقدیم دشمن نکرد و در جنگ تحمیلی سربازان ایثارگر با جان و مال خود از کیان ایران اسلامی در برابر متجاوزان دفاع کردند.

به گزارش ایرنا، این همایش به صورت وبینار با حضور مقام معظم رهبری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در استان ایلام ۵۰۰ نفر ایثارگر دوران جنگ تحمیلی و فعالان و خادمان دفاع مقدس در بخش های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.