تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

برگزاری رزمایش سرکشی از ۱۲۰۰ خانواده‌ شهید در هفته دفاع مقدس + گزارش تصویری

برگزاری رزمایش سرکشی از ۱۲۰۰ خانواده‌ شهید در هفته دفاع مقدس  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

 

 

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس از سپاه به عنوان یک مکتب و جریانی ماندگار که حامی نظام و انقلاب است، یاد کرد و گفت: سپاه در بزنگاه های سخت و بحران ها همواره یار و یاور کشور بوده و باعث خشم دشمنان است.

وی افزود: همه آحاد مردم فارغ از هر گونه جریان و گرایش فکری برای سپاه ارزشمند هستند.

 

سردار شاکرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، به دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، رزمایش سرکشی از ۱۲۰۰ خانواده‌ شهید دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره های شهدا، اجرای زنگ دفاع مقدس در سطح مدارس و توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند به عنوان برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان‌ کرد: یادواره های شهدا، برنامه “یک شب با فرمانده گروهان ها و دسته ها” که صف شکن و پیش قدم در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته اند از دیگر برنامه هایی است که در این هفته انجام می شود.

 

سردار شاکرمی با ذکر این مطلب که با تلاش همه مجموعه دستگاه های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی امسال اجازه تحرک و ناامنی شهرها را به دشمنان و معاندان داده نشد، تصریح کرد: در اذهان و معادلات جریان های کردی، منافقان و سلطنت طلبان، استان ایلام برای اغتشاشات و ناامنی ها پرونده ویژه ای بود و در این راستا طی هفته های اخیر افراد متعددی با مقادیری سلاح شناسایی شدند و امسال اوضاع بدون ناامنی خاصی مدیریت شد.

 

ایشان گفت: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در راس نظام، مکتب عالی و مردمی فهیم و آگاه، عامل پیروزی ما در برابر جبهه استکبار در هوا، زمین و دریا شده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان با بیان این که تهدید، تحریم و مواضع خصمانه دشمنان بزرگ، باعث توفیق کشور در عرصه های مختلف و موجب خشم و عصبانیت دشمن شده است، در ادامه به تلاش های وافر مردم استان ایلام و مهران در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: مهران با قلم و نگاه رسانه ها و عکاسان در سطح ملی و حتی مقیاس جهانی برجسته شد و قدرت اعجاز قلم رسانه ها باعث شد مسئولان ارشد کشور ضمن سفر به استان ایلام نسبت به کاستی های موجود هم پاسخگو باشند.

 

سردار شاکرمی در پایان از نقش رسانه ها در برجسته شدن اربعین سخن به میان آورد و گفت: رسانه ها باید برای سفر آینده ریاست جمهوری، با برجسته سازی منطقی نواقص و مشکلات اقدام به یک گفتمان سازی درست کنند تا چالش ها و مطالبات مردم استان ایلام به درستی مطرح شود و نسبت به حل مشکلات مردم اقدام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.