تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

مقاومت و تسلیم ناپذیری از ویژگی های بارز مردم ایلام است

مقاومت و تسلیم ناپذیری از ویژگی های بارز مردم ایلام است
نگاه اقتصاد - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: مقاومت و تسلیم ناپذیری از ویژگی های بارز مردم ایلام است و این را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند.

محمدسبحان حسنی» روز پنجشنبه در نشست هیات رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان ایلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امیدواریم در آستانه هفته دفاع مقدس تقارن حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موجب برکت برای مردم استان ایلام که جنس آنها از جنس سختی ها، مقاومت و تسلیم ناپذیری است، شود.

وی تصریح کرد: مردم ایلام این ویژگی ها را به صورت عملی و عینی نشان دادند و نمونه آن دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است که با جمعیت کم اما با طولانی ترین مرز مشترک با کشور عراق از کیان اسلامی دفاع کرده‌اند.

حسنی افزود: مردم ایلام در انتخابات ریاست جمهوری بالاترین مشارکت را داشته‌اند و بیشترین رای را به دولت کار و کرامت داده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: استان ایلام ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای دارد، مرز یکی از این ویژگی ها وجود ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق است که دولت برنامه های مختلفی برای توسعه مرزهای استان دارد، بخش های از این طرح ها در استان اجرایی شده است.

وی گفت: اربعین یکی از ظرفیت های مهم استان ایلام است امسال زائران حسینی بیشتر استقبال کردند و رضایتمندی بیشتر از سال های گذشته بوده است.

حسنی گفت: توجه به زیرساخت های فرهنگی و هنری استان ایلام می تواند در دیگر بخش های دیگر این استان مانند اشتغال و اقتصاد تاثیر گذار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.