تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

ایران اسلامی در اوج قدرت نظاره گر فروپاشی داخلی ابرقدرت های دنیا است

ایران اسلامی در اوج قدرت نظاره گر فروپاشی داخلی ابرقدرت های دنیا است
.

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از گذشت ۴۴ سال ایستادگی در برابر دشمنان به اوج قدرت و پیشرفت روزافزون رسیده است، گفت: امروز با اقتدار انقلاب اسلامی، اضمحلال ابرقدرت های شرق و غرب و فروپاشی تدریجی آمریکا و اسرائیل را نظاره گر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین” اله نورکریمی تبار” روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تحریم فرماندهان و نیروهای مسلح از سوی آمریکا و حامیان کوردلش بیانگر استیصال و درماندگی جهان سلطه در برابر فرزندان مقتدر و متعهد این کشور است.

وی افزود: دیروز در آوردگاه دفاع مقدس جنگ تن با تانک بود و رزمندگان دلاور ایرانی با کمترین تجهیزات به مصاف دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و برای جبران این کاستی از سلاح های غنیمی دشمن استفاده می کردند اما امروز با تجربه از جنگ تحمیلی، استراتژی دفاعی نظامی ما مملو از انواع سلاح های پیشرفته ساخت داخل کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: امروز نیروی های مسلح ایران در اقصی نقاط کشور با شهادت طلبی، استکبار جهانی را به ذلت انداخته است و تحریم فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) و نیروی انتطامی سابق استان بیانگر عملکرد مقتدرانه و ولایتمدارانه این فرماندهان و نشانه درماندگی و ذلت استکبار جهانی در برابر فرزندان دلار این سرزمین است.

وی ادامه داد: روحیه شهادت طلبی، ایمان، تقوا، ولایتمداری و مبارزه با استکبار جهانی خصیصه بارز نیروهای مسلح و مایه شکست و زبونی دشمنان این مرز و بوم است.

امام جمعه ایلام دفاع مقدس را از آیات الهی دانست و گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در اوج غربت و مظلومیت بودند که با یاری خداوند به پیروزی رسیدند و اکنون ایران اسلامی در اوج قدرت است اما صدام و رژیم بعث و شوروی نابود شدند و کشورهای اروپایی، امریکا و اسرائیل دچار مشکلات داخلی عدیده ای هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: انقلاب اسلامی با تشکیل هسته جبهه مقاومت مقتدرانه به مصاف ایادی استکبار رفته اند و این امر نشانه قدرت‌نمایی ایمان ایران اسلامی در برابر کفر جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: فریب‌خوردگانی که مجذوب جریانات معاندان شده اند، به خود بیایند و به دامان ملت برگردند و از رافت اسلامی برخودار شوند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم گردان ها و یگان های خودرویی، رزمی، تاکتیکی، ادوات جنگی، پیاده، ویژه، موتوری، بسیج عشایر و خواهران از سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی حضور داشتند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.