تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

حماسه دفاع مقدس، یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر است

حماسه دفاع مقدس، یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر است
نگاه اقتصاد - دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان سرافراز ایلام.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دکتر جمال اسدی؛ مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران و آقای احسان مظفری؛ رئیس بنیاد شهید شهرستان، از جانبازان سرافراز “یدالله مظلومی، عباداله کهزادی و علی اصغر سروری” با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار در این دیدار عنوان داشت : شهدا و جانبازان ما در دفاع مقدس صحنه های بی نظیری را از شجاعت و غیرت به نمایش گذاشتند و با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند.

 

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.