تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

۵۱۶ منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام گازکشی شد

۵۱۶ منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام گازکشی شد
.

 

ایلام – مدیرعامل شرکت گاز ایلام از انجام عملیات گازرسانی به ۵۱۶ منزل مسکونی خانواده‌های محروم در استان خبر داد و گفت: هزینه گازکشی داخلی این منازل تحت پوشش نهادهای حمایتی با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه با کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان ایلام از سوی شرکت گاز استان پرداخت شده است.

“محمود کشاورز” روز چهارشنبه در آیین انعقاد تفاهمنامه گازکشی خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در این استان، اظهار کرد: در راستای خدمت به اقشار نیازمند جامعه تفاهمنامه اجرای لوله کشی گاز داخل منازل خانوارهای مددجوی تحت پوشش با حضور مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این شرکت منعقد و به امضای طرفین رسید.

وی افزود: به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ احسان و کاهش فقر این تفاهمنامه منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: براساس این تفاهم‌نامه مددجویان معرفی شده برای اجرای گازکشی باید فاقد سابقه اشتراک قبلی گاز باشند.

وی با اشاره به مصوبات سفر اول رئیس جمهور در خصوص گازکشی داخل منازل خانواده های محروم، تاکید کرد: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۵۱۶ مورد گازکشی داخلی ساختمان شامل ۳۳۱ مورد افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸۵ مورد افراد تحت پوشش بهزیستی را بصورت رایگان انجام داده است.

کشاورز با اشاره به اینکه این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی نسبت به واگذاری امتیاز رایگان گاز به خانوارهای تحت حمایت نهادهای حمایتی تاکنون اقدام کرده است، گفت: این اقدامات و فعالیت‌ها در راستای توسعه‌ متوازن گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام بیان کرد: مددجویان نهادهای حمایتی‌ که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

در این نشست مدیران کمیته امداد و بهزیستی استان از خدمت شرکت گاز ایلام به اقشار نیازمند جامعه قدردانی کردند و خواستار تداوم این خدمات به جامعه هدف شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.