تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

مردم در تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد مشارکت کنند/ هر ایلامی ۱۰۰ هزار ریال + گزارش تصویری

مردم در تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد مشارکت کنند/ هر ایلامی ۱۰۰ هزار ریال  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام با اشاره به این که برای تکمیل و بهره‌برداری از این زائرسرا حدود ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است، خاطرنشان‌ کرد: هر ایلامی با پرداخت ۱۰۰ هزار ریال می تواند در تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد مشارکت کند.

 

حجت الاسلام محمدصادق پیمایی در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام، از تأکید رهبر معظم انقلاب بر مشارکت اجتماعی در فعالیت های عامل المنفعه سخن گفت و افزود: تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس، یکی از مهم‌ترین مصادیق مشارکت اجتماعی مردم و برای تکمیل آن نیازمند همکاری مشارکت عامه مردم استان است.

 

ایشان در ادامه به پیشرفت حدود ۶۵ درصدی این زائرسرا اشاره کرد و افزود: ایجاد زمینه برای افزایش ظرفیت های درونی اجتماعی یک نیاز مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام پیمایی یادآور شد: نقش حلقه های میانی از جمله رسانه های استان در جلب مشارکت های عمومی و مردم ارزشمند است و رسانه ها یکی از اساسی ترین حلقه های میانی در سطح جامعه به شمار می روند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام؛ این زائرسرا را یکی از نیازهای مهم مردم استان در هنگام حضور در مشهد عنوان کرد و اظهار داشت: یک جریان سازی در راستای ترغیب اقشار مختلف مردم به منظور مشارکت در ساخت زائر سرای ایلامیان باید صورت بگیرد.

 

حجت الاسلام پیمایی تصریح کرد: ساخت این زائرسرا نقش بسزایی در توفیق زیارت مردم استان به ویژه قشر کم درآمد ایفا می کند.

 

لازم به ذکر است؛ بحث و تبادل نظر در راستای فعالیت و نقش رسانه ها در افزایش مشارکت مردم به منظور تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس در پایان جلسه صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.