تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

یک هزار و ۳۰۰ طرح گازکشی رایگان برای مددجویان کمیته امداد ایلام انجام شد

یک هزار و ۳۰۰ طرح گازکشی رایگان برای مددجویان کمیته امداد ایلام انجام شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: یک هزار و ۳۰۰ طرح گازکشی رایگان برای مددجویان این نهاد در استان در ۲ سال اخیر گذشته انجام شده است.

“رضا طاهری” روز شنبه در گفت و گو با جمعی از رسانه های استان در کمیته امداد، اظهار کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان ۳۳۱ طرح گازکشی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات سفر سال گذشته رئیس کمیته امداد کشور به استان ۸۶۰ طرح گازکشی با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال برای خانواده های مددجوی فاقد گاز کشی، تا کنون انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

طاهری افزود: در سال جاری نیز تفاهم نامه‌ای با شرکت گاز استان در راستای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی این شرکت برای گازرسانی به منازل مسکونی مددجویان این نهاد امضا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام یادآور شد: بر این اساس تا پایان امسال ۱۰۰ طرح گازکشی دیگر همراه با واگذاری امتیاز رایگان برای خانواده های مددجوی این نهاد که منازل آنان، فاقد گازکشی هستند انجام اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه های گازکشی مورد اشاره در ۲ سال اخیر انجام شده است، یادآور شد: با انجام این اقدامات نیاز خانواده‌های مددجوی استان به گازکشی به حداقل رسیده است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گازکشی به ۱۲۰ واحد منزل مسکونی مددجویان این نهاد در استان نیز در دستور کار قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.