تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

شادی مردم تهران در پی پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی

شادی مردم تهران در پی پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی
تهران- مردم تهران همراه با مردم دیگر اقصی نقاط کشور از ساعاتی پیش در حمایت از پیروزی محور مقاومت در میدان فلسطین تجمع کردند.

 

به گزارش ایرنا، جمع کثیری از مردم تهران عصر شنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۲ در واکنش به عملیات موفقیت‌آمیز کتائب القسام علیه صهیونیست‌ها در میدان فلسطین تجمع کردند.

 

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی در حمایت از نیروهای مقاومت و گرامیداشت یاد شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مبارزه با صهیونیسم و همچنین اهتزار پرچم فلسطین، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت منطقه و توزیع شیرینی و شربت، به جشن و پایکوبی پرداختند.

زینب فرحات بانوی لبنانی فعال فلسطین که در این جشن پیروزی حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با حضور در این تجمع خوشحالی خود را از این پیروزی به همه دنیا نشان می‌دهیم و به ملت فلسطین تبریک می‌گوییم. این پیروزی را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی ادامه داد: این پیروزی را به خانواده شهدا تبریک می‌گوییم و ان‌شاءالله در زمانی کوتاه آزادی کامل فلسطین را شاهد خواهیم بود و در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

 

مردم در این مراسم با در دست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار مقاومت، پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله خوشحالی خود را ابراز کرده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بناست پس از پایان این مراسم، جمعی از مردم و فعالان حوزه فلسطین با حضور در هتل اوین تبریکات خود را به مناسبت این پیروزی به جمعی از فلسطینیان که برای شرکت در کنفرانس محمد الدوره در تهران هستند، برسانند.

 

همزمان با تهران، ملت ایران در سراسر کشور، خوشحالی خود را از این پیروزی به سراسر جهان نشان می‌دهند.

 

به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.