تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به دنیا معرفی کرد

عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به دنیا معرفی کرد
اراک - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی که توسط نیروهای حماس در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، هیمنه پوشالی و توخالی رژیم صهیونیستی را به دنیا معرفی کرد و نشان داد اسرائیل شکننده‌تر از آن است که ملت‌ها فکر می‌کردند.

محمدحسن آصفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ما، افزود: زمانی ۶ کشور اعراب نتوانستند مقابل اسرائیل تاب بیاورند و مجبور به پذیرفتن شکست شدند اما امروز این رژیم با وجود داشتن ادعای قوی‌ترین سازمان اطلاعاتی، بزرگترین ارتش و گنبد آهنین نتوانست مقابل موشک‌های جریان حماس در عملیات طوفان‌الاقصی ایستادگی کند.

وی بیان کرد: فرمانده‌هان بخشی از سرزمین‌های اشغالی در حالیکه در خواب بودن دستگیر شدند و این نشان از توانمندی بالای نیروهای حماس دارد و اسرائیل روبه اضمحلال و نابودی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توقع از دولت‌های دنیا بویژه کشورهای اسلامی این است که نسبت به رفتار رژیم صهیونیستی در قطع برق و بستن آب به روی مردم غزه اعتراض کنند و اجازه ندهند مردم مظلوم فلسطین تنها بمانند.

آصفری عنوان کرد: فلسطین با وجود عدم پشتوانه دولت‌های منطقه بیش از ۶۰ سال مقابل صهیونیسم مبارزه کرده و امروز به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.

وی تاکید کرد: توقع است اتحادیه کشورهای جهان اسلام انزجار خود را تنها از طریق بیانیه و سخنرانی اعلام نکنند و از سازمان ملل و دبیرکل سازمان ملل بخواهند تا اقدامات لازم نسبت به رفتار رژیم صهیونیستی در محاصره غزه و قطع آب و برق، صورت گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.