تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

در وعده‌گاه دیدار اهالی فارس و رییس‌جمهور چه گذشت؟

در وعده‌گاه دیدار اهالی فارس و رییس‌جمهور چه گذشت؟
شیراز - امروز (پنجشنبه) دومین سفر استانی رییس جمهور به فارس شور و حال وصف نشدنی به شهر شیراز داده بود و اهالی فارس با حضور در دیدار مردمی عشق خود به رییس جمهور و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

امروز شهر شیراز حال و هوای دیگری داشت؛ سفر دولتمردان سیزدهم به استان فارس و حضور پررنگ آنها در گوشه گوشه استان روح تازه‌ای به این دیار بخشیده بود؛ دولتمردانی که در معیت رییس‌جمهور با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم قدم به این خطه گذاشته بودند.

وعده‌گاه دیدار؛ حرم مطهر شاهچراغ(ع)

قرار بود رأس ساعت ۱۵:۳۰ رییس‌جمهور دیداری چهره به چهره با مردم داشته باشد؛ وعدگاه این دیدار خیابان ۹دی در جوار حرم شاهچراغ (ع) بود؛ حرمی که از شوق این ضیافت بیش از پیش مملو از شادی و سرور شده بود.

مردم از سراسر استان پهناور فارس از ساعاتی پیش از حضور رییس‌جمهور خود را به حرم و مسیر حرکت و محل دیدار رسانده بودند تا بتوانند از رئیس‌جمهور محبوب خود استقبال کنند و پای سخنان او بنشینند.

نوای دلنشین موسیقی محلی سنتی پیرامون حرم

نوای دلنشین موسیقی محلی سنتی در پیرامون حرم طنین‌انداز شده بود؛ زن و مرد، کودک و نوحوان، پیر و جوان از قومیت‌های مختلف با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران، پرچم فلسطین و دست‌نوشته‌هایی با متن خوشامدگویی به رییس جمهور مشتاقانه چشم انتظار حضور مهمان‌شان بودند و به میزبانی او آمده بودند.

برپایی نمایشگاه جهاد تبیین

استقرار خودروهای حامل نامه ریاست جمهوری با هدف دریافت پیام‌های مردم و برپایی نمایشگاه جهاد تبیین دستگاه‌های مختلف اجرایی در مسیرهای منتهی به حرم از دیگر اتفاقات خوب این رویداد بود.

شماری از شهروندان نیز با در دست‌داشتن نامه‌هایی حاوی آرزوها و خواسته‌های شخصی خود امید داشتند تا با ورود رییس جمهور بتوانند نامه‌هایشان را برای گره‌گشایی از مشکلاتشان به شخص او برسانند.

برخی از آنها نیز از شور و حالشان از این دیدار می‌گفتند و حضور رییس جمهور در این کلانشهر را نشانه نگاه عدالتمندانه و سازنده او به مناطق مختلف کشور می‌دانستند.

ابراز احساسات مردم فارس به رییس‌جمهور

با رسیدن خودروی حامل رییس‌جمهور شور و شوق بیشتری مردم را فراگرفت و در حالی که پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به اهتزار درمی‌آوردند با شعارهای مختلف از رییس جمهور استقبال کردند.

خودرو رئیس جمهور نیز در بدو ورود به خیابان ۹دی به سمت حرم شاهچراغ (ع)، به علت ازدحام و استقبال پرشور مردم متوقف شد.

اشتیاق برای دیدار رییس جمهور در چهره مردم موج می‌زد، جوانان و نوجوانان سعی می‌کردند خود را به مکان‌های مرتفع برسانند تا بتوانند با قرار گرفتن در مسیر خودرو احساسات خود را به آیت‌الله رییسی ابراز کنند.

توقف خودرو و ابراز محبت رییس‌جمهور به مردم

رییس جمهور نیز به دلیل ازدحام مردم برای استقبال دستور توقف خودرو را داد تا به ابراز احساسات و شوق مردم فارس صمیمانه پاسخ گوید.

مردم پیرامون خودرو جمع شدند و به رییس جمهور خوش آمدگویی کردند و او نیز با تکان دادن دست و قرار گرفتن در میان آنها از این استقبال قدردانی کرد.

رئیس جمهور پس از استقبال مردم در اجتماع بزرگ آنها در حرم شاهچراغ (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

موج شور و شادی در سراسر خطه فارس

امروز این شور و شوق وصف نشدنی نه تنها در شهر شیراز بلکه در همه جای استان به سبب سفر هیئت دولت حاکم است و شادی و نشاط بر چهره مناطق شهری و روستایی این خطه موج می‌زند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.