تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

در مراسم یادواره شهدا؛

سردار حسن‌زاده: هسته‌های مقاومت در جهان اسلام شکل گرفته است

سردار حسن‌زاده: هسته‌های مقاومت در  جهان اسلام شکل گرفته است
تهران_ فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه جوانان کشورهای اسلامی مسیر مقاومت را انتخاب کرده اند،گفت: امروز هسته‌های مقاومت در جهان اسلام شکل گرفته است.

 

 

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در مراسم یادواره شهدا در مسجد المهدی با اشاره به پیروزی جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی گفت: تفکر مقاومت و مقابله با استکبار تثبیت شده و جوانان ما در همه کشورهای اسلامی این الگو را به کار گرفته اند.

وی تاکید کرد: امروز جوانان فلسطین با تبعیت از فرهنگ ایثار و مقاومت ایستادند و پیروزها را رقم زدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله ادامه داد: رژیم صهیونیستی ۷۰ سال است زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت می رساند و امروز مظلوم نمایی می کند اما همه دنیا این رژیم را به خباثت می شناسد.

وی با تاکید بر اینکه شکست صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، ترمیم ناپذیر است اظهار داشت: جوانان کشورهای اسلامی مسیر مقاومت را انتخاب کرده اند، امام خمینی فرمود” باید هسته های مقاومت در همه جهان شکل بگیرد” امروز این اتفاق افتاده و هسته های مقاومت در جهان اسلام شکل گرفته است.

سردار حسن‌زاده افزود: امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی طعم پایان دوران خود را میچشند و این به برکت فرهنگ مقاومت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.