تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

ایران یکپارچه فلسطین شد/ حمایت قاطع مردم از جبهه مقاومت

ایران یکپارچه فلسطین شد/ حمایت قاطع مردم از جبهه مقاومت
.

استان ها –  ملت ایران اسلامی امروز(جمعه) در حرکتی هماهنگ و گسترده با برگزاری راهپیمایی پرشور و انقلابی، ضمن اعلام حمایت قاطع از قیام انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود از جنایت های ضدبشری و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه نوار غزه را اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، ایرانیان امروز از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه، به خیابان ها آمدند و با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام و قاطعانه از قیام انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

فریاد «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «دفاع از فلسطین موجب عزت ماست – نابودی صهیونیسم فرمان ملت ماست» ندایی بود که امروز در آسمان ایران اسلامی طنین انداز شد.

اهواز
اقشار مختلف مردم استان خوزستان از جمله اقوام و عشایر امروز همصدا و همگام با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ضد صهیونیستی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از مصلای امام خمینی(ره) اهواز آغاز و تا چهار راه آبادان ادامه داشت؛ انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بی دفاع، زنان و کودکان خردسال فلسطینی را فریاد زدند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و دست نوشته هایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سردادن شعارهای «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است – این رژیم پوشالی در حالت سقوط است»، «اسرائیل، امریکا، مرگتان باد»، «غزه میان آتش و خون بود، این سند فتنه صهیون بود»، بر حمایت ملت های آزاده جهان از مقاومت مردم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند.

اصفهان
مردم شهرهای مختلف استان اصفهان امروز همصدا و همدل و در حمایت از مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در کلانشهر اصفهان پس از اقامه نماز جمعه و با حرکت نمازگزاران از مصلای امام خمینی(ره) به سمت چهارراه فرایبورگ آغاز شد و اقشار مختلف مردم نیز در مسیر به جمع راهپیمایان پیوستند.

مردم اصفهان با سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» جنایان رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه کشتار اخیر مردم بی دفاع غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم را محکوم کردند.

برافراشتن پرچم فلسطین در میان جمعیتِ باشکوه راهپیمایان در اصفهان، مرز قلب ها را در هم نوردید و موجی از همدلی و دوستی را به تصویر کشید و شماری از مسوولان استان نیز دوشادوش با اقشار مردم در محکومیت جنایت های صهیونیست ها همصدا شدند.

حضور مادران، کودکان و جوانان در این راهپیمایی که به شکرانه پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» برگزار شد، نیز مشهود بود و سیمای پرتکرار این روزهای فلسطین را تداعی می کرد.

 

 

ایلام

مردم ولایی و مومن استان ایلام همپای دیگر نقاط کشور مظلومیت مردم رنجور و در بند فلسطین را بعد از خطبه های نماز جمعه امروز فریاد زدند و خواهان پایان دادن حملات مرگبار رژیم سفاک اسرائیل شدند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام بعد از پایان فریضه عبادی سیاسی نماز وحدت بخش جمعه به خیابان آمده و موشک باران بی امان رژیم غاصب اسرائیل به باریکه غزه را محکوم کردند.

مردم ایلام در این راهپمایی اعتراضی خواستار ورود مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر به موضوع فلسطین و پایان دادن حمله رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل به مردم این کشور به ویژه ساکنان نوار غزه شدند.

کرمان
مردم ولایتمدار استان کرمان در مرکز استان و دیگر شهرستان ها و مناطق روستایی همراه با سراسر ایران اسلامی ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تجمع و راهپیمایی، ضمن دفاع از ملت فلسطین، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کرمان بعد از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از محل مصلای امام علی(ع) تا میدان بسیج با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی که امام جمعه و جمعی از مسئولان نیز با آحاد مختلف مردمی همراه بودند شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست، حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حال سقوط است، رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک» سر داده شد.

مردم ولایتمدار کرمان در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خود پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته و بنرهایی در محکومیت این جنایات حمل می‌کردند و با سر دادن شعارهایی این جنایات را محکوم کردند.

کرمانشاه

مردم ولایی و غیور استان کرمانشاه امروز (جمعه ۲۱ مهر) پس از اقامه نماز در یک راهپیمایی اعتراضی با محکوم کردن جنایات صهیونیست های غاصب علیه مردم مظلوم غزه، بار دیگر از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کردند.

در این راهپیمایی اعتراضی که از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی این شهر ادامه یافت، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و جمعی از مسوولان، اقشار مختلف مردم را همراهی می کردند.

نمازگزاران معترض کرمانشاهی با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، مرگ بر آمریکا»، «فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم» جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه و سرزمین های اشغالی را محکوم کردند.

زاهدان

مردم همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان امروز و پس از اقامه نماز جمعه این هفته همزمان با دیگر نقاط کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و جبهه مقاومت راهپیمایی کردند.

نمازگزاران زاهدانی در این راهپیمایی پلاکاردهایی با نوشته های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس در دست داشتند و همچنین شعارهایی از جمله حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حالت سقوط است و رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک را در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

شهرکرد

مردم استان چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه این هفته، همنوا با ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی و اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

در شهرکرد مرکز استان نیز این راهپیمایی از مقابل مصلای امام خمینی(ره) تا چهارراه ابوعلی‌سینا با حضور پرشور و گسترده مردم و مقامات استان از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این راهپیمایی، مردان، زنان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد» و «الله‌اکبر» انزجار خود را علیه جنایات رژیم اسرائیل اعلام و از رزمندگان و شهدای فلسطینی حمایت کردند.

کرج
مردم شهید پرور استان البرز پس از اقامه نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی از عملیات ضدصهیونیستی با عنوان «طوفان الاقصی»” مقاومت اسلامی فلسطین حمایت کردند.

در این راهپیمایی مردمی و خودجوش نمازگزاران البرزی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی و همچنین پرچم های ایران اسلامی، فلسطین و حزب الله شعارهای دشمن شکن سردادند.

«فلسطین آزاد خواهد شد»، «الله الله اکبر آمریکا شیطان اکبر»، «رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک»، «شعار هر بسیجی مرگ بر آمریکا» و «شعار ملت ما بر آمریکا» و همچنین «مرگ بر منافق» حمایت خود را از ملت فلسطین و مردم غزه و مقاومت نشان دادند.

همدان
اقشار مختلف مردم استان همدان امروز(جمعه) به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» با شرکت در راهپیمایی سراسری به حمایت از جبهه مقاومت اسلامی پرداختند.

مردم دارالمومنین همدان امروز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند تا با اعلام حمایت قاطع خود از جبهه مقاومت، انزجار خود از جنایت های ضد بشری اسراییل غاصب در سرزمین های اشغالی را نیز فریاد بزنند.

مردم همدان و دیگر شهرستان های تابعه استان اعم از پیر و جوان، کودک و زن و مرد به صورت انبوه و متحد در خیابان های این شهر حاضر شده و یکپارچه ندای الله اکبر، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

همدانی‌های همیشه در صحنه با تجمع در میدان امام خمینی(ره) و در طول مسیر خیابان شریعتی، خیابان عباس آباد تا حسینیه امام خمینی (ره) بر نفرت خود از جنایات صهیونیست ها و حمایت از عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند.

تبریز
همزمان با سراسر کشور و همگام و هم صدا با مسلمانان و آزادگان و آزادیخواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین» در تبریز و نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز برگزار شد، شرکت کنندگان شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا» سر دادند و جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین حمایت خود را از عملیات «طوفان الاقصی» اعلام کردند.

سنندج
مردم همیشه در صحنه استان کردستان امروز بعد از برگزاری نماز جمعه و همگام با سراسر کشور، در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی پرداختند.

 اقشار مختلف مردم سنندج، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی کرده و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

پیر و جوان، کارمند و بازاری همه به خیابان آمدند تا انزجاز خود از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و زنان و کودکان فلسطینی را اعلام کنند.

راهپیمایان با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل»، «یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «رزمنده فلسطینی پیروزیت مبارک، در این نبرد سنگین پیروزیت مبارک« و «هیهات من‌الذله»”، انزجار خود از جنایات رژیم و رژیم صهونیستی به نمایش گذاشتند.

مشهد

مردم سراسر استان خراسان رضوی و زائران، مجاوران و نمازگزاران مشهدی پس از اقامه نماز جمعه این هفته همزمان با دیگر نقاط کشور در محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین و جبهه مقاومت راهپیمایی کردند.

 راهپیمایی نمازگزاران مشهدی از مسیر باب‌الجواد حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه شهدای این شهر با شعار الله اکبر آغاز شد.

نمازگزاران در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس» در دست داشتند و همچنین شعارهایی از جمله «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حالت سقوط است» و «رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک» را در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

ساری
مردم مومن و انقلابی استان مازندران «دیار علویان» با شرکت در راهپیمایی سراسری حمایت از «حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین» و همچنین «محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی»، حماسه ای ماندگار و بی بدیل خلق کردند.

 مردم شهر ساری مرکز مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی علاوه بر نشان دادن خشم و نفرت خود از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل، حمایت قاطعانه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم شهر ساری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مسیر میدان شهدا تا میدان ساعت را پیاده طی کردند و با سردادن شعارهایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

مردم مرکز مازندران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصر من الله و فتح قریب» و «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، حمایت خود را از جنبش مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

بیرجند
مردم شهرهای مختلف خراسان جنوبی امروز و بعد از نماز جمعه همگام با سایر هموطنان در حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

 راهپیمایی مردمی حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار شد.

این راهپیمایی در مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان از مصلی المهدی (عج) به سمت میدان نماز بیرجند برگزار شد و راهپیمایان در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا غزه» و «لبیک یا خامنه‌ای» سر دادند.

مرد و زن، پیر و جوان امروز همراه با جامعه روحانیون و دانشگاهیان، خانواده شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی در صفوف راهپیمایی جنایات رژیم صیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند و با فریاد الله اکبر و لا الله الا الله، وحدت مسلمانان در مقابل اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

بجنورد

مردم مومن و ولایی استان خراسان شمالی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اعلام کردند.

 نمازگزاران بجنوردی پس از برپایی نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی این شهر با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین «رزمنده فلسطینی پیروزیت مبارک» و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» جنایت های این رژیم غاصب در غزه را محکوم کردند.

همچنین شرکت کنندگان و نمازگزاران بجنوردی با در دست داشتن تمثال های حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و نیز دست نوشته هایی با مضمون آزادی فلسطین از دست اشغالگران قدس، همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین را نشان دادند.

راهپیمایان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، خواستند تا اقدامات عملی لازم را برای مجاب کردن رژیم صهیونیستی به پایان دادن حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گیرند.

اردبیل
اهالی استان اردبیل امروز (جمعه) به نشانه همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان راهپیمایی کرده و رویکرد خصمانه این رژیم را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی مردم در شهرها و روستاهای استان اردبیل با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم غزه اعلام کردند.

مرد و زن ، پیر و جوان و جوانان و نوجوانان از اقشار مختلف مردمی یکصدا و یکدل در کنار هم با مشت‌های گره‌کرده ضمن انزجار و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین به جهانیان اعلام کردند.

گرگان
مردم و نمازگزاران استان گلستان پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، حمله جوانان فلسطینی به مواضع اسرائیل را تایید و از عملیات طوفان‌الاقصی حمایت کردند.

 در گرگان این مراسم از مقابل مصلی نماز جمعه این شهر تا میدان شهدا برگزار شد.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ‌ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین خواستار حمایت جوامع بشری از فلسطینیان شدند.

قزوین
مردم استان قزوین روز جمعه در حمایت از عملیات پیروزمندانه و موفقیت آمیز جبهه مقاومت موسوم به طوفان الاقصی در مرکز شهر راهپیمایی کردند.

 به گزارش ایرنا، جمع کثیری از اقشار مردم قزوین صبح امروز با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و همچنین فلسطین و حزب الله و با دست نوشته‌های “جانم فدای رهبر” از نقاط مختلف شهری به سمت میدان آزادی راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار و انقلابی قزوین با تجمع در میدان آزادی و سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسراییل” ضمن حمایت از عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب اسراییل، نفرت و انزجار خود را در مقابله با جنایات رژیم جعلی اسراییل فریاد زدند.

پخش سرود «فرزندان وطن» توسط دختران نسل چهارم انقلاب در قزوین از دیگر برنامه‌های این راهپیمایی بود.

قم

مردم مومن و ولایی استان قم با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس شریف، انزجار و نفرت خود را از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایی حماسی و وحدت‌بخش مردم قم بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان تا چهارراه شهدا برپا شد. مردم قم با حمل پلاکارد، دست نوشته و سردادن شعارهایی حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر و همچنین جنایات ۷۵ ساله این رژیم غاصب در خصوص مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس قم در این راهپیمایی ضمن اعلام آمادگی و حمایت خود از ملت فلسطین، هرگونه بی‌تفاوتی در این کشورهای مسلمان و نهادهای مدعی حقوق بشر را بشدت محکوم کردند.

بوشهر

ساحل‌نشینان خلیج فارس در استان بوشهر پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم و حمایت قاطع خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، بوشهری‌ها در این راهپیمایی با طنین شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه رژیم کودک کش صهیونیستی طنین انداز کردند.

نمازگزاران بوشهری همچنین با ستایش عملیات غرورآفرین “طوفان الاقصی” حمایت قاطع خود را از گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

بوشهری‌ها با محکومیت اقدام‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در بمباران ساکنان نوار غزه خواستار محکومیت این جنایت‌ها از سوی مجامع بین المللی و حقوق بشری شدند.

بوشهری‌ها در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردمی همراه شده بود یک صدا ضرورت توقف جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در بمباران ساکنان نوار غزه و امدادرسانی فوری به مردم جنگ زده فلسطین را فریاد زدند.

یزد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم مومن و ولایتمدار استان یزد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه روز جمعه در بیش از ۳۰ نقطه با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار شد.

 این راهپیمایی باشکوه در شهرستان یزد بعد از اقامه نمازجمعه از محل مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچقماق برگزار و مردم انقلابی خشم خود را از جنایات غاصبان صهیونیستی اعلام و از عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

راهپیمایان یزدی در مرکز استان در حالی که با خود پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همچنین عکس‌هایی از شهدای جبهه مقاومت را حمل می‌کردند با شعارهای حماسی و انقلابی بر مقاومت تا پیروزی نهایی بر رژیم جعلی اسرائیل تاکید کردند.

همچنین مردم با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است بر وحدت مسلمین و همراهی آزادیخواهان جهان تاکید کردند.

بندرعباس

مردم شهرهای مختلف استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور در حمایت از حماسه‌آفرینان الاقصی و ملت فلسطین، راهپیمایی کردند.

 مردم ولایتمدار هرمزگان اعم از شیعه و سنی روز جمعه همزمان با سراسر کشور، با حضور در راهپیمایی، از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کردند.

مردم همیشه بیدار هرمزگان به عنوان حافظان تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، خواستار حمایت همه ملت‌های مسلمان از مردم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی شدند.

با توجه به جنایت‌های ۷۰ ساله رژیم جعلی اسرائیل و به خاک و خون کشیدن کودکان فلسطینی، در این مراسم، کودکان و زنان هرمزگانی حضور پررنگی داشتند.

رشت

مردم سراسر استان گیلان امروز همراه و همگام با سایر هموطنان در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم و ستمدیده غزه بعد از نماز عبادی، سیاسی جمعه به خیابان‌ها آمدند و جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایی حماسی و شکوهمند مردم در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین با حضور پرشور اقشار مختلف در شهرها و روستاهای استان برگزار شد.

مردم ولایی و انقلابی گیل و دیلم امروز در حمایت از گروه‌های مقاومت و بر علیه رژیم غاصب اسرائیل همگام با سایر هموطنان در کنار هم، شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

ارومیه

نمازگزاران استان آذربایجان غربی امروز، جمعه با فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و از توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

شهروندان آذربایجان غربی و نمازگزاران روز جمعه بعد از اقامه نماز، راهپیمایی گسترده‌ای را از مصلاها و مکان‌های برگزاری نمازجمعه در شهرهای مختلف استان آغاز کردند و با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، نابودی اسرائیل و استکبار جهانی را یک‌صدا فریاد زدند.

در این راهپیمایی، نمازگزاران ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای آزادی راه قدس با اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی،جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.
نمازگزاران و راهپیمایی کنندگان با شعارهایی چون «مرگ برمنافق»، «دولت جعلی صهیون – با دستان امت می‌شود.

خرم آباد

راهپیمایی امت حزب الله استان لرستان در حمایت از حماسه طوفان الاقصی امروز (جمعه) در جای جای این استان برگزار شد.

راهپیمایی امت حزب الله لرستان در تمام شهرستان‌های این استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حماسه طوفان الاقصی با حضور مسوولان و اقشار گسترده برگزار شد.

این مراسم در خرم‌آباد روز جمعه بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه از میعادگاه نمازجمعه در خرم‌آباد، مصلای الغدیر به‌طرف چهارراه بیمارستان برگزار شد و مردم با حضور مسوولان استان با سردادن شعارهایی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین به حمایت از آنان پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن اینکه انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی فریاد زدند، حمایت خود از مقاومت فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام کردند.

اراک

مردم مومن و انقلابی استان مرکزی روز جمعه همزمان با دیگر نقاط کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

مردم انقلابی اراک از ساعات اولیه امروز و از نقاط مختلف شهر خود را به میدان شهدا رساندند و پس از اجتماع از مسیر خیابان محسنی تا مصلی بیت‌المقدس در میدان سرداران راهپیمایی کردند.

حضور مردم اراک به خصوص جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی به قدری پر شور بود که پیمودن این مسیر کوتاه، حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید و در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه ۶ ماده‌ای قرائت شد و حاضران با فریاد الله اکبر خامنه‌ای رهبر بندهای آن را تایید کردند.

یاسوج

راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه با حضور اقشار مختلف مردم شهرستانهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در شهرها و مناطق مختلف این استان به همراه مسئولان اجرایی حضور گسترده و پرشوری در این راهپیمایی داشتند.

افراد شرکت کننده در این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعد از شکست مفتضحانه‌ رژیم صهیونیستی از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد ،خوی وحشی و ددمنشانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین ، انزجار شدید خودر را از به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه فلسطین اعلام کردند.

زنجان

مردم مومن و نمازگزار استان زنجان ظهر جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین تجمع اعتراضی برپا کردند.

در تجمع اعتراضی نمازگزاران زنجانی که با هدف محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام شد نمازگزاران اعلام کردند امروز وظیفه بشریت به ویژه آزادی ‌خواهان جهان حمایت از مردم غزه است و متاسفانه سران برخی کشورها بر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل مهر تایید می‌زنند.

در این راهپیمایی عنوان شد امروز مدعیان حقوق بشر در برابر اقدامات غیرانسانی اسرائیل غاصب در غزه که دل هر انسانی را به درد می‌آورد سکوت اختیار کرده ‌اند و این بسیار نگران کننده است.

راهپیمایان زنجانی با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در قالب ممانعت از ارائه خدمات درمانی و امدادهای پزشکی به مجروحان غزه شعارهای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

شیراز

مردم شهیدپرور و ولایی استان فارس امروز پس از اقامه نماز  جمعه در حمایت از مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به برگزاری راهپیمایی باشکوه و گسترده کردند.

در این راهپیمایی، نمازگزاران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای جبهه مقاومت و حمایت قاطع خود از ملت قهرمان فلسطین،جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

مردان و زنان، جوانان، نوجوانان و کودکان شیرازی با حضور در صفوف راهپیمایی و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» بر برخورد جدی مجامع بین المللی با جنایت های ضدبشری صهیونیست ها تاکید کردند.

سمنان

مردم استان سمنان نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین اشغالی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان راهپیمایی کردند.‌

راهپیمایی حمایت از عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی سمنان در مسیر مصلای نماز جمعه تا میدان استاندارد شهر برگزار شد.

این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستانها و مناطق استان سمنان نیز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در پایان قطعنامه حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را قرائت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.