تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

سخنگوی دولت: از خون شهدای دفاع مقدس، طوفان الاقصی شکل گرفته است

سخنگوی دولت: از خون شهدای دفاع مقدس، طوفان الاقصی شکل گرفته است
تهران- سخنگوی دولت گفت:از خون شهدای دفاع مقدس، طوفان الاقصی در فلسطین شکل می‌گیرد به همین دلیل است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از مردم ایران می‌ترسند و دست به تحریم می‌زنند.

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت شامگاه امروز پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه در یادواره شهدای روستای حسین‌آباد شهرستان کاشان حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

سخنگوی دولت با اشاره به دلایل و ریشه‌های تحریم‌های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دلیل این تحریم‌ها این است که ایادی شیطان که امروز تبلور آن در آمریکا و رژیم صهیونیستی است، از قدرت ملت ایران می‌ترسند. روستای حسین‌آباد بیش از ۲۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است و امروز از خون شهدای شما طوفان الاقصی در فلسطین شکل می‌گیرد. به همین دلیل است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از مردم ایران می‌ترسند و دست به تحریم می‌زنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال اخیر هر جنایتی که ممکن بوده را انجام داده است؛ اما در این یک هفته کلکسیونی از هفتاد و پنج سال جنایت در فلسطین را شاهد بودیم.

سخنگوی دولت با اشاره به شهادت ۱۴۰۰ نفر از مردم مظلوم غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی ادامه داد: در میان شهدا ۴۵۰ کودک و ۲۵۰ زن بی دفاع بوده‌اند و حدود ۶۲۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند و این حجم از جنایت جنگی در این مدت کوتاه کم سابقه است.

بهادری جهرمی با اشاره به شرایط سخت زندگی و نقض حقوق بشر در غزه اظهار کرد: آب و برق هم به روی مردم غزه قطع شده است و مردم غزه از زمین، هوا و دریا محاصره شده‌اند و آمبولانس و کادر درمان نیز هدف حملات هوایی قرار گرفتند که اینها همگی مصداق نقض حقوق بشر و جنایت جنگی است که باید از سوی مجامع بین‌المللی رسیدگی و پیگیری شود.

سخنگوی دولت با اشاره به سانسور خبری و نقض آزادی بیان از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داد: ارتش تروریستی اسرائیل به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز رحم نکرده است و ۷ خبرنگار را نیز به شهادت رسانده است و حتی دفتر شبکه خبری العالم نیز از تهاجم اشغالگران صهیونیست مصون نماند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: تهاجم اسرائیل به غزه حقیقت ماهیت دروغین غرب در دفاع از حقوق بشر و انسانیت را افشا کرد. جوان فلسطینی با اتکا به قدرت خدا و وعده‌های پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ثابت کردند می‌توان قوی‌ترین قدرت‌های ظاهری را به خاکستر تبدیل کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.