تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

عضو خبرگان رهبری: دولت‌های اسلامی در کنار حماس بایستند/حمایت از مردم فلسطین واجب است

عضو خبرگان رهبری: دولت‌های اسلامی در کنار حماس بایستند/حمایت از مردم فلسطین واجب است
تهران- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فریاد مسلمانان در حمایت از فلسطینی‌های دربند و مظلوم باید بلند شود، گفت: سرزمینی‌های آبا و اجدادی آنها که توسط صهیونیست‌ها اشغال شده باید آزادسازی شود تا به زندگی عادی خود برگردند.

آیت‌الله علی معلمی  درباره تاثیر پیروزی حماس در آینده رژیم صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و انگلیس ۷۵ سال قبل از گوشه و کنار دنیا به فلسطین اشغالی کوچ داده شدند

وی افزود: این غده سرطانی با حمایت استکبار جهانی و انگلیس به تدریج در قلب بلاد اسلامی سلطه پیدا کرد و به بهانه‌های واهی طرح‌هایی را تصویب می‌کرد که مردم فلسطین را از سرزمین خود کوچ بدهند و با پرداخت مبلغی ناچیز برای املاک و اعمال خشونت نظامی، بناها و محل زندگی آنها را تخریب می‌کردند و در نهایت ظلم مشهود در برابر چشم جهانیان نسبت به یک ملت اتفاق افتاد.

امام جمعه مازندران بیان کرد: در جنگی که ۶ روز بیشتر طول نکشیده بود همین رژیم صهیونیستی نوپا، فرودگاه‌های سه کشور عربی شامل مصر، سوریه و اردن را از کار انداخته و فلج کرده بود.

آیت الله معلمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوز و استکبار برای ملت‌ها از جمله مردم مظلوم فلسطین الگو شده است، گفت: ملت فلسطین مقاومت را آغاز کرده و انتفاضه را پدید آوردند و امروز به جایی رسیده اند که بتوانند از طریق زمینی با نیروهای رژیم صهیونیستی مقابله کنند و آنها را به عقب رانده و شکست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: اما رژیم صهیونیستی که از حمایت آمریکا و انگلیس برخوردار است با داشتن نیروی هوایی، شهر مسکونی غزه که مردم عادی در آن زندگی می‌کنند را ظرف ۲۴ ساعت تخریب کرده و خانه‌ای را سالم باقی نگذاشت مگر اینکه بمبی به آن خانه اثابت کرده باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حقیقتا حمایت از رژیم صهیونیستی برای قدرت‌های عالم ننگ است، تصریح کرد: آزادسازی بیت‌المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در اراضی و سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برند و بر همگان واجب است.

دولت‌های اسلامی باید در کنار حماس بایستند

آیت الله معلمی اظهار کرد: وظیفه آحاد مسلمانان است که نیروهای فلسطینی را کمک، حمایت و تقویت کرده و صهیونیست‌ها را به عقب برانند و دولت جعلی و غاصب را سرکوب کنند. فلسطینی‌ها، نیروهای مقاومت و به‌خصوص حماس، حرکت بسیار قهرمانانه‌ای را آغاز کرده‌اند و اکنون وقت آن است دولت‌هایی که ادعای مسلمانی دارند عملا در کنار حماس بایستند.

وی در ادامه افزود: برخی دولت‌های اسلامی گرفتار سلطه استکبار هستند و می‌خواهند زیر پرچم آمریکا ادامه حیات دهند لذا در برابر جنایاتی صهیونیست‌ها ساکت و تماشاگر هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید فریاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بلند شود و باید سرزمینی‌های آبا و اجدادی آنها که به وسیله صهیونیست‌های پلید غصب و اشغال شده آزادسازی شود تا مسلمانانی که در اردوگاه‌ها به سر می‌برند به زندگی عادی و سرزمین آبا و اجدادی خود برگردند.

آینده جهان اسلام روشن و روشن‌تر خواهد بود

آیت الله معلمی در ارزیابی خود از آینده جهان اسلام گفت: قطعاً به فضل الهی و باهوشیاری ملت‌ها، آینده جهان اسلام روشن و روشن‌تر خواهد بود. انسان ممکن است از دولت‌های اسلامی مایوس شود اما از ملت‌ها مایوس نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر ملت‌های اسلامی اهل مقاومت هستند، تصریح کرد: ملت‌ها زمینه اعتدال، عزت و پیشرفت را دارند و می‌توانند مقابله با هرگونه عوامل استکبار را پیش ببرند و آنها را به شکست بکشانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت ایران در برابر مزدور استکبار و رژیم سلطنتی ایستادند و با وجود ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی، پیروز و قهرمان میدان شدند و دولتی تشکیل دادند که برخوردار از رای مردم باشد.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.