تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

معاون سیاسی استاندار ایلام در جمع اعضای گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مردمی ایران قوی:

مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام خواهد بود

مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام خواهد بود
نگاه اقتصاد

 

 

محمد سبحان حسنی شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در جمع فعالان سیاسی گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مردمی ایران قوی در استان ایلام، با بیان‌ اینکه هدف اصلی این است که همه این تلاش‌ها و مجاهدت‌های دوستان منجر به این شود که پرچم مقدس اسلام به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) برسد، افزود: برخی مشکلات و موانع وجود دارد و البته باید ظرفیت‌های در اختیار دولت را هم مد‌نظر قرار دهیم.

 

وی بیان داشت: نباید یکپارچکی و وحدت تحت‌الشعاع مشکلات قرار گیرد ما همواره نیازمند انسجام و در کنار هم بودن هستیم و همه تلاش ما هم این است که تا جایی که امکانات است به رفع مشکلات بپردازیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با بیان اینکه ما همواره نیازمند انسجام و وحدت هستیم گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام خواهد بود.

 

وی یکی از دغدغه‌های اصلی دولت را کادر سازی در بدنه مدیریتی دانست و ابراز داشت: باید برای استفاده از نیروهای جوان و قوی در آینده برنامه‌ریزی و کادر‌ سازی کنیم.

 

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم بحث مشارکت در انتخابات است و هر چه مشارکت بالا‌تر باشد باعث ایجاد بازدارندگی و پشتوانه‌ای برای مسائل سیاسی و اقتصادی دولت خواهد بود و ان‌شاء‌الله پیشنهادات و طرح‌های موثر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان تأکید کرد: با همفکری و هم‌اندیشی و با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهیان و حوزه‌های دیگر در جهت افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

 

این نشست که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان و مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان برگزار شد فعالان سیاسی و صاحب‌نظران به بیان نقطه‌ نظرات، مشکلات، کاستی‌ها و دغدغه‌ها پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.