تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع ترکیه؛

هشدار «باقری» درباره حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ اوضاع پیچیده می‌شود

هشدار «باقری» درباره حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ اوضاع پیچیده می‌شود
تهران - رئیس ستادکل نیروهای مسلح، حمایت‌های گسترده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را به معنای مشارکت دولت آمریکا در این جنایات تلقی و آن را عامل پیچیده‌تر شدن اوضاع دانست.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با «یاشار گولر» وزیر دفاع ملی ترکیه با تأکید بر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشارها و جسارت و هتک حرمت به مسجدالاقصی و مردم فلسطین، اظهار کرد: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آن‌ها شامل غذا و دارو، صورت گیرد.

وی همچنین حمایت‌های گسترده آمریکا از جمله تدارک تسلیحات و مهمات سنگین برای رژیم صهیونیستی را به معنای مشارکت دولت آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی، تلقی و آن را عامل پیچیده‌تر شدن اوضاع در غزه دانست و در مورد عواقب آن هشدار داد. سرلشکر باقری تأکید کرد: ارسال تسلیحات و مهمات جنگی به رژیم صهیونیستی، اوضاع را پیچیده خواهد کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح همچنین از دولت ترکیه خواست از همه ابزارهایش برای جلوگیری از ادامه جنایات و حمایت از مردم غزه بهره‌گیری کند.

«یاشار گولر» وزیر دفاع ملی ترکیه نیز ضمن تشریح اقدامات دولت این کشور برای کاهش تنش و توقف درگیری‌ها تأکید کرد که کشورش به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.