تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

گل‌محمدی: تاثیر غیبت پورعلی‌گنجی در درازمدت پدیدار می‌شود/ انگیره زیادی داریم

گل‌محمدی: تاثیر غیبت پورعلی‌گنجی در درازمدت پدیدار می‌شود/ انگیره زیادی داریم
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انگیزه‌های زیاد این تیم

در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان، مدعی شد که «برای مسموم کردن جو اردوی سرخ‌پوشان، یک تیم‌ رسانه‌ای علیه این تیم تشکیل شده است»!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر استقلال تاجیکستان اظهار داشت: باید ابتدا به تیم استقلال تاجیکستان خوش‌آمد بگویم. خیلی خوشحال هستیم که میزبان این تیم خوب و شایسته هستیم.

وی افزود: بعد از ۴ سال حالا با حضور هواداران‌مان در آسیا میزبان هستیم که این موضوع جای خوشحال دارد. امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی را در حضور آنها برگزار کنیم و در این بازی برنده باشیم. قطعا انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم. با توجه به شرایط جدول دیدار خیلی مهمی در پیش داریم و تمام هدف ما کسب سه امتیاز است.

گل‌محمدی ادامه داد: استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و مطمئنا فردا بازی راحتی در پیش نخواهیم داشت. باید تمرکز خود را حفظ کنیم. استقلال تاجیکستان تیم قابل احترامی است و در دفاع منظم عمل می‌کند. باید شرایط فنی بازی را طوری رقم بزنیم که به نفع ما باشد و با کنترل جریان بازی به موقعیت‌های گل دست پیدا کنیم. بازی راحتی در پیش نخواهیم داشت. امیدوار هستم بعد از بازی ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

وی درباره مصدومان پر شمار پرسپولیس نیز اظهار داشت: ما بازیکنان خوبی را در اختیار نداریم درحالی که حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده بودیم. در هر صورت مرتضی دوران اوج فوتبال خود را طی می‌کرد و متاسفانه این اتفاق افتاد. نبود او شاید در طی دو بازی اثری نداشته باشد اما در درازمدت خودش را به خوبی نشان خواهد داد. باید سعی کنیم که نبود آن‌ها را جبران کنیم. یک تیم واقعی هستیم و فقط از چند بازیکن تشکیل نشده‌ایم. در بازی قبلی نشان دادیم به معنای حقیقی یک تیم هستیم. این باور و اعتمادی که بچه‌ها نسبت به خودشان و تیم دارند، خیلی از مشکلات را برطرف کرده و امیدواریم بتوانیم جای خالی بقیه را به خوبی پر کنیم و آنها هم قوی‌تر برگردند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده در این مدت برای سرخپوشان اضافه کرد: باید بگویم متاسفانه امسال یک تیم رسانه‌ای علیه تیم تشکیل داده‌اند که من به خوبی می‌دانم چه کسانی هستند و همه در تیم این موضوع را می‌دانند! متاسفانه برخی لجن‌پراکنی می‌کنند و دنبال این هستند تا جو را مسموم کنند. اگر این روند ادامه داشته باشد قطعا نام آنها را اعلام خواهم کرد. این افراد باید خودشان را جمع کنند و بگذارند تیم در داخل زمین نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: حاشیه درست کردن برای تیم دور از جوانمردی است. فکر نکنند هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند و کسی متوجه نمی‌شود. من تمامی این کارها را رصد می‌کنم و اگر زمانی لازم باشد در مورد آن صحبت خواهم کرد. ما نیز باید نسبت به صحبت‌ها و حرکاتی که انجام می‌دهیم توجه بیشتری داشته باشیم و بهانه دست کسی ندهیم و این موضوع بسیار مهم است. امیدوار هستم بازیکنان ما تمرکز بیشتری داشته باشد و روی کار خود تمرکز کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود:‌ امیدوارم قبل از اتمام فصل مرتضی به جمع ما اضافه شود. با توجه به حس و حال و انگیزه خوبی که در او دیدم شاید اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت به جمع ما اضافه شود و در بازی‌های پایانی فصل که حساس است در کنار ما باشد. باید ببینیم روند جراحی او چطور پیش ‌می‌رود اما با جراحی به موقع، می‌تواند در این فصل نیز به تیم کمک کند. به طور حتم برای فصل بعد نیز او را می‌خواهیم و باشگاه باید قرارداد او را تمدید کند.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا مدیریت باشگاه پرسپولیس به وعده‌های خود عمل کرده است یا نه بیان کرد : هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است اما دنبال حل کردن مشکلات هستند ولی تاکنون هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته است. شاید طی دو روز آینده واریزی داشته باشیم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان پرسپولیس نیز گفت: یک طرف قضیه از دست دادن بازیکنان خوب تیم است و در طرف دیگر میدان دادن به بازیکنان جوان. قطعا از وجودشان باید بهترین استفاده را ببریم. با حضور محسن خلیلی در آکادمی به نظرم در دو سال اخیر عملکرد خوبی داشته‌ایم و بازیکنان خوبی را آورده‌ایم. اعتقادم این است که باز هم می‌شود با رسیدگی و تمرکز بیشتر به جوانان استعدادهای بیشتری را وارد تیم کرد.

گل‌محمدی ادامه داد: متاسفانه یکسری مشکلات عجیب و غریب وجود دارد که برای تیم بزرگسالان اتفاق افتاده است، چه برسد به تیم‌های پایه که مشکلات آن‌ها چندبرابر است. سرمایه‌گذاری روی جوانان سرمایه‌گذاری برای آینده است و امیدوارم نگاه بهتر و حرفه‌ای‌تری به این موضوع بشود. با توجه به قوانین جدید داشتن تیم «ب» نیز می‌تواند به ما کمک کند و از تیم‌های پایه نیز می‌توانیم استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم از وجودشان استفاده بیشتری داشته باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.