تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

استاندار ایلام: زیرساخت‌های حوزه‌ پدافند غیرعامل در ایلام تکمیل شوند

استاندار ایلام: زیرساخت‌های حوزه‌ پدافند غیرعامل در ایلام تکمیل شوند
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه زیرساخت‌های حوزه‌ پدافند غیرعامل

در استان ایلام باید تکمیل شوند، گفت: رعایت الزامات پدافند و برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل موجب ارتقای میزان آمادگی در برابر تهدیدات می‌شود.

“حسن بهرام‌نیا” استاندار ایلام روز شنبه در رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در ایستگاه cgs در روستای هفت‌چشمه ایلام اظهار کرد: اقدامات و حملات پی‌درپی رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل تداعی‌گر دوران چنگیزخان مغول و نماد شقاوت و بی‌رحمی است.

وی افزود: سالهاست شاهد جنایات رژیم منحوس اسرائیل هستیم که به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به صورت بی‌رحمانه حمله می‌کند؛ ما این حملات را محکوم می کنیم و برای مردم غزه آرزوی پیروزی داریم.

استاندار ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و تکمیل زیرساخت‌های این حوزه، گفت: رهبر معظم رهبری توجه به پدافند غیرعامل را بسیار مهم عنوان کردند، لذا باید به‌صورت جهادی و با رویکرد بسیجی وارد عمل شویم.

وی تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت الزامات پدافند غیرعامل باید نصب‌العین همه‌ مدیران باشد و با دقت تمام زیرساخت های پدافند غیرعامل را تکمیل و بروزرسانی کنیم.

استاندار ایلام یادآور شد: رعایت الزامات و برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل موجب ارتقای آمادگی ما در برابر تهدیدات می‌شود.

وی با اشاره به رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در ایستگاه cgs شرکت گاز ایلام، گفت: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته، مانور ترکیبی در این ایستگاه است که می‌تواند میزان آمادگی ما در این حوزه را افزایش دهد.

استاندار ایلام با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ پدافند غیر عامل در استان ایلام، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با دشمن خود را مجهز به فناوری روز کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن با استفاده از پدافند غیرعامل برای نابودی کشور همه‌ تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت.

بهرام‌نیا با تاکید بر رعایت همه‌ ملاحظات پدافند غیرعامل در تمامی پروژه‌ها، یادآور شد: باید در چهارچوب فناوری‌های روز به حوزه‌ پدافند توجه کنیم تا تاسیسات کشور در برابر تهدیدات دشمن مصون باشند و امنیت جانی مردم هم تامین شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.