تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

مدیریت اسلامی انسان ساز و اخلاق مدار است

مدیریت اسلامی انسان ساز و اخلاق مدار است
ایلام -  استاندار ایلام با اشاره نظام اسلامی، یک نظام وسیع عمیق و منسجم است، گفت:

مهم ترین شاخصه های نظام اسلامی، نظام مدیریتی ارزشی و مدیریت مدیران متدین، انقلابی و اسلامی است.

به گزارش ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز شنبه در جلسه اخلاق مدیران استان، اظهار کرد: نظام اسلامی، یک نظام وسیع، عمیق و منسجم است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین شاخصه های نظام اسلامی، نظام مدیریتی ارزشی و مدیریت مدیران متدین، انقلابی و اسلامی است، افزود: برای اینکه در راستای حوزه کاری خود عملکرد و توفیقات بیش از پیش داشته باشیم لازمه آن کسب و احصای اخلاق مدیریتی است که برای مدیران متعهد توصیه ای لازم است.

استاندار ایلام با اشاره به ۲ نوع مدیریت علمی و ارزشی، تصریح کرد: تنها وجه تمایز مدیریت علمی و مدیریت ارزشی، همان نوع رفتار و اخلاق ارزشی است که باید در سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان تقویت شود.

وی افزود: یکی از مدیریت های غیر الهی را امروز در غزه می‌بینیم که دنیای استکبار بدون توجه به ارزش های انسانی، جنایت های فجیعی را انجام می دهند، در مقابل اسیری که توسط نیروهای حماس دستگیر می‌شود، مورد تکریم قرار می گیرد و اخلاق انسانی نسبت به این اسیران رعایت می شود و این فرق مدیریت ارزشی و اخلاقی است.

بهرام نیا با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل، عنوان کرد: امروز جنایاتی که توسط رژیم بعثی روی می دهد دل هر انسانی که به اندازه یک دانه جو غیرت داشته باشد را به درد می آورد.

استاندار ایلام اضافه کرد: آنچه موجب تمایز این ۲ نوع مدیریت می‌شود همان انسان سازی است و باید اخلاق و توصیه ها و سخنان علمای دین را از راستای توفیق در مدیریت نصب العین خود را قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، کلاس های اخلاق با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و با مدیریت استانداری برای مدیران تشکیل می شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.