تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود کرد

عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود کرد
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اشاره به اینکه جهانیان امروز قدرت مقاومت را به خوبی درک کرده اند، گفت: عملیات طوفان الاقصی قدرت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

سردار محمدحسن تولایی روز سه شنبه در دوره آموزشی بصیرت که در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، اظهار کرد: خط خبری و تبلیغاتی دنیای استکبار بر این اساس است که رژیم غاصب اسراییل برای دفاع از خود ‌به غزه حمله کرده و هزاران انسان بیگناه را قتل عام کرده است.

وی تصریح کرد: براساس مفاد کنوانسیون های بین المللی و مقررات سازمان ملل متحد، هر کشوری که مورد تجاوز و اشغال دشمن قرار گیرد، مجاز به دفاع از حاکمیت خود است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی، خود یک اشغالگر و متجاوز واقعی است و تلاش فلسطینی اقدامی برای دفاع از میهن است.

وی گفت: تاریخچه اشغالگری این رژیم جعلی نشان می دهد که هیچ سابقه تمدنی و تاریخی ندارد و شکل گیری آن بر اساس ترور و ارعاب بوده است.

سردار تولایی با اشاره به اینکه پیشینه رژیم صهیونسیتی سراسر اشغالگری و تجاوز است، افزود: با روی کارآمدن نتانیاهو و حزب تندروی وابسته به وی، ظلم بسیاری به مردم فلسطین شده و اقدامات این رژیم در مناطق اشغالی، مایه شرمساری انسان و انسانیت است.

به گفته وی، رژیم جعلی اسراییل به هیچ‌یک از معاهدات بین المللی پایبند نیست و فلسطینی ها به همین دلیل تنها راهکار احقاق حق خود را مقاومت و مبارزه می دانند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عملیات طوفان الاقصی در نوع خودش بی نظیر است چرا که لایه های امنیتی رژیم غاصب اسرائیل از جمله دیوارهای بتنی ، دکل های عظیم دیده بانی و پایگاه های مجهز راداری را در هم شکست و موجب غافلگیری شدید حاکمان رژیم صهیونیستی شد.

وی گفت: تاریخچه اشغالگری این رژیم مشخص می کند این رژیم کاملا جعلی بوده و سابقه تمدنی و تاریخی ندارد و شکل گیری آن بر اساس ترور و ارعاب شکل گرفته است.

سردار تولایی گفت: این عملیات، خیبر یهودیت که همانا سیستم های پیشرفته دفاعی بود را نابود کرد.

وی تصریح کرد: امروز بهترین کمک به مردم سرزمین های اشغالی این است که تنور حمایت از غزه و فلسطین همچنان گرم باشد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.