تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

احداث عظیم‌ترین واحد صنعتی تولید انواع آجرهای سفالی در ایلام

احداث عظیم‌ترین واحد صنعتی تولید انواع آجرهای سفالی در ایلام
ایلام -  استاندار ایلام گفت: احداث عظیم‌ترین واحد صنعتی تولید انواع آجرهای سفالی

 و دکوراتیو با تولید روزانه ۳۵۰ هزار قالب در ایلام در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حسن بهرام‌نیا شامگاه سه‌شنبه در دیدار با سید احمد اسماعیلی از سرمایه‌گذاران موفق کشور، اظهار کرد:یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دولت سیزدهم در استان، حمایت و پشتیبانی از تولید و اشتغال است‌.

سید احمد اسماعیلی سرمایه‌گذار واحد صنعتی آجر سفالی در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش‌های استاندار ایلام برای راه‌اندازی عظیم‌ترین واحد صنعتی تولید آجر سفالی و دکوراتیو، خواستار تسریع در روند انعقاد قرارداد و تصویب‌نامه برای اعطای تسهیلات شد و استاندار ایلام قول مساعد داد روند انعقاد قرارداد و تصویب‌نامه برای احداث این واحد از طریق بانک سپه پیگیری و تسریع شود.

پرونده راه‌اندازی واحد صنعتی آجر سفالی ایلام در مرحله «بررسی طرح» بانک سپه است که با اعلام سرمایه‌گذار، بلافاصله پس از انعقاد قرارداد و تصویب‌نامه کلنگ احداث عظیم‌ترین واحد صنعتی تولید انواع آجر سفالی و دکوراتیو با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی قابل توجه در ایلام بر زمین زده می‌ و فعالیت برای راه‌اندازی این واحد در بخش صالح‌آباد شهرستان مهران آغاز می‌شود.

این واحد صنعتی روزانه ۳۵۰ هزار قالب سفالی و دکوراتیو با وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم در طرح‌های مختلف تولید می‌کند که به گفته سرمایه‌گذار این آجر یکی از پرمصرف‌ترین مصالح است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.