تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

قاسم‌پور در نشست هم‌اندیشی مدیران بیمه ملت:

با تقویت همدلی اهداف کلان بیمه ملت محقق می‌شود

با تقویت همدلی اهداف کلان بیمه ملت محقق می‌شود
نگاه اقتصاد

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ملت با بیان این که در یک سازمان همدلی میان کارکنان و مدیران بسیار مهم است، گفت: در بیمه ملت تقویت همدلی و وفاق می‌تواند در کنار حل مشکلات، موجب رسیدن به اهداف کلان مجموعه شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، داود قاسم‌پور که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت، خاطرنشان کرد: از موسسین بیمه ملت و تمام کسانی که در بیست سال تلاش خود را برای موفقیت این شرکت کرده‌اند، کمال تشکر را داریم که چنین مجموعه موفقی را تاسیس کرده و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار به اینجا رسانده‌اند.

وی اظهار داشت: عملکرد درخشان مدیرعامل شرکت هم جای تشکر دارد و باید گفت که این عملکرد خوب نشانه همدلی میان کل کارکنان این مجموعه است.

رئیس هیئت مدیره بیمه ملت با اشاره به این که اگر در کار گروهی همدلی وجود نداشته باشد، هیچوقت نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود، افزود:همدلی را باید تقویت کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: باید بتوان با همدلی مشکلات درون سازمانی را حل کرد.این وفاق است که می‌تواند به حل مشکلات بیانجامد و هیچ صدایی بهتر از صدای مهربانی نیست.

قاسم‌پور افزود: همکاران باید بیشتر در کنار هم باشند تا بتوانند در راستای رسیدن به اهداف شرکت گام بردارند. همانطور که اعضای هیئت مدیره ممکن است گاهی هم نظر نباشند اما به خاطر وجود همدلی توانسته‌اند این مجموعه را به خوبی اداره کنند. امیدواریم با تلاش روزافزون و درک متقابل بتوانیم در پیشبرد اهداف مجموعه بیمه ملت موثر باشیم.

***

نایب رئیس هیئت مدیره: بیمه ملت ظرفیت فتح بازارهای جدید را دارد

نایب رئیس هیات مدیره بیمه ملت ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالروز تاسیس شرکت، گفت: بیمه ملت ظرفیت‌های زیادی برای رشد و سودآوری دارد و می تواند بازارهای جدیدی را فتح کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، محمد تقی چراغی که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ملت ظرفیت رسیدن به پرتفوی بسیار بالاتر از شرایط موجود را دارد، چرا که کسانی سکان هدایت شرکت را به دست گرفته‌اند که بسیار توانمند و حرفه‌ای هستند و می‌توان در پیش‌بینی‌ها به اعداد بالاتر هم فکر کرد.

وی افزود: به رشد و بالندگی این شرکت افتخار می‌کنیم و همه خوب می‌دانیم که موسسین و مدیران قبلی بسیار زحمت کشیدند تا شرکت در شرایط مناسب فعلی قرار بگیرد.

چراغی با اشاره به این که اهمیت بیمه‌گزار برای صنعت بیمه بسیار زیاد است، گفت: فاصله بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار توسط شبکه فروش پر می‌شود و آنها همکاران ما هستند که می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها، بیمه‌گزاران خود را حفظ کنند. شبکه فروش محدودیت‌ها را پوشش می‌دهد، بنابراین باید از شبکه فروش حمایت کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به هدف ۵ هزار میلیارد تومانی در پرتفوی امسال که قصد تحقق آن را داریم، باید از شبکه فروش کمک بگیریم و باید حواس همه به شبکه فروش باشد که هم بتوانیم آن را گسترش بدیم و هم تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت بیمه ملت نماینده محور است و نماینده‌های بسیار خوب و قوی دارد و همکاران شعب هم باید اطلاعات خود را در حد نمایندگان بالا ببرند. پس مدیران و معاونین فنی شرکت باید برای توسعه دانش همکاران شعب تلاش کنند تا نیروی انسانی آگاه و متخصص در شعب داشته باشیم.

چراغی با تاکید بر این نکته که ما در کنار حفظ مشتریان قدیم، باید به فکر جذب مشتریان جدید نیز باشیم، افزود: قطعا در آینده نزدیک می توانیم نتایج خوبی بگیریم و بازارهای جدیدی را فتح کنیم. بنابراین توسعه شبکه فروش را باید در اولویت قرار دهیم و برای رسیدن به قله ۱۰ هزار میلیارد تومانی برنامه ریزی کنیم.

***

عضو و دبیر هیات مدیره خبر داد: بیمه ملت در بین برترین شرکت‌های بیمه از نظر رشد سوددهی است

عضو و دبیر هیات مدیره شرکت بیمه ملت اعلام کرد که این شرکت از نظر رشد سوددهی در نیمه اول امسال در میان شرکت‌های صنعت بیمه رتبه سوم را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مهدی کشاورز بهادری که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، با اشاره به رشد ۲۶۳ درصدی سودآوری شرکت در نیمه اول سال‌جاری، اعلام کرد: مقایسه اعداد و ارقام صورت‌های مالی در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که امسال در بحث سودآوری بسیار موفق عمل کردیم و توانستیم در ۶ ماه به سودی که پیش بینی کردیم دست یابیم و رکورد سوددهی را بشکنیم.

وی افزود: امسال بیمه ملت در صنعت بیمه جزو شرکت‌های برتر بوده و با توجه به اینکه سود خالص شرکت در ۶ ماه اول امسال رشد ۲۶۳ درصد داشته، از لحاظ رشد سود، سومین شرکت و از نظر سرمایه هم جزو ۵ شرکت برتر محسوب می‌شود.

کشاورز تاکید کرد: در صورت‌های مالی شرکت بیمه ملت اتفاق‌های خوبی ثبت شده و می‌توان گفت بهترین صورت‌های مالی در چند سال اخیر را داشتیم. البته باید در نظر داشت که سودی که در شرکت حاصل می‌شود شامل فعالیت بیمه گری، سرمایه گذاری‌ها، تسعیر ارز و … می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نسبت خسارت شرکت بیمه ملت که در سال گذشته ۷۰ درصد بود در ۷ ماه بتدایی امسال به زیر ۴۷ درصد رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.