تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

استاندار ایلام: ۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است

استاندار ایلام: ۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است
ایلام -  استاندار ایلام با بیان اینکه ۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است، گفت:

مردم غزه و فلسطین با وحدت و انسجام و توکل بر خدا پیروز هستند همانطور که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در برابر دشمنان پیروز شدیم.

“حسن بهرام‌نیا” روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان روزی تاریخی در طول حیات انقلاب اسلامی است که سه واقعه مهم از جمله تبعید امام راحل، شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز رقم خورده است.

وی ابراز کرد: استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانش آموز از اهداف برگزاری این راهپیمایی است اما امسال به واسطه ظلم و جنایتی که توسط رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان جنایتکار آن بر مردم مظلوم غزه و فلسطین روی داده است، امسال ۱۳ آبان متفاوت تر از سال های گذشته است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروز مردم استان ایلام امروز همگام با سایر استان‌های کشور بار دیگر حماسه بزرگی آفریدند، یادآور شد: حمایت آمریکا با ارسال تجهیزات جنگی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده، عمق زبونی و ضعف این رژیم غاصب است و امروز مردم در سراسر کشور انزجار خود را از کودک کشی و جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار آن اعلام کردند.

بهرام‌نیا با محکوم کردن این جنایات، افزود: رژیم صهیونسیتی کشتار کودکان و زنان را افتخار خود می‌داند و بدلیل شکست عمیق در عملیات طوفان الاقصی و سرپوش گذاشتن بر آن، دست به چنین اقدامات ضدبشری زده است.

استاندار ایلام ادامه داد: حامیان اصلی این رژیم یعنی آمریکا دست از جنایات خود برنداشته و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز از این هیچ تلاشی برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند اما باید بدانند که مردم غزه و فلسطین با وحدت و انسجام و توکل بر خدا پیروز هستند همانطور که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در برابر دشمنان پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان جهان و همه آزادیخوان بیدار هستند و فریب تبلیغات رسانه ای دشمنان و نظام سلطه را نخواهند خورد، تصریح کرد: حضور امروز مردم در این راهپیمایی جواب محکم دیگری به اقدامات ضد استکباری است و انزجار خود را هم از آمریکا و هم از رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

بهرام نیا با اشاره به فرموده رهبر فرزانه انقلاب که “میدان غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است، خاطرنشان کرد: راه رژیم صهیونسیتی و آمریکا راه باطل است و نابودی اسرائیل حتمی است و امروز هر کسی به اندازه یک دانه جو غیرت دارد باید در مقابل این جنایت ها نباید بی تفاوت باشد.

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه ایلام امروز ۱۳ آبان با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل به نمایش گذاشتند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.