تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌ تصفیه خانه آب ملکشاهی اختصاص یافت

۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌ تصفیه خانه آب ملکشاهی اختصاص یافت
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه تصفیه خانه آب ملکشاهی با ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت:

 ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است و تلاش می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز شنبه در سفر به شهرستان ملکشاهی، از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی این شهرستان با حضور معاونین استاندار و جمعی از مسوولان و مدیران کل اجرایی بازدید کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سایر زیربناهای مورد نیاز این پروژه از جمله ساختمان مواد بهداشتی نیز احداث شده است، افزود: افتتاح این پروژه یکی از مهمترین نیازهای ضروری مردم ملکشاهی است.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه برای تکمیل این پروژه بصورت شبانه روزی تلاش می شود، یادآور شد: تجهیزات لازم برای تصفیه خانه آب ملکشاهی خریداری شده و باید در موعد مقرر تحویل داده شود.

۱۰ هزار متر زمین برای نهضت ملی مسکن ملکشاهی تأمین شد

استاندار ایلام همچنین در بازدید از محل احداث پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان، اظهار کرد: یکی از اولویت های دولت خانه‌دار شدن مردم است و در قالب نهضت ملی مسکن این اولویت در حال انجام است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه با تدابیر صورت گرفته زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع برای احداث ۴۸ واحد مسکونی تأمین شده است، گفت: تا یک ماه آینده پروانه ساختمانی این تعداد واحد بصورت گروهی انجام خواهد شد و بلافاصله عملیات احداث این تعداد واحد از سر گرفته می‌شود.

وی از سایر متقاضیان باقیمانده خواست تا نسبت به واریز مبالغ اولیه اقدام کنند تا عملیات احداث بصورت هماهنگ آغاز شود.

بیمارستان شهدای ملکشاهی ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بهرام‌نیا در ادامه سفر به شهرستان ملکشاهی از بیمارستان شهدای ملکشاهی بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید گفت: این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت با اعتبار یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال هم اکنون در حال اجراست و در مجموع کل پروژه، دارای ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی است.

استاندار ایلام بیان کرد: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال از بنیاد مستضعفان به این پروژه تزریق شده و باقی مانده اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه اختصاص خواهد یافت.

بهرام نیا با بیان اینکه به شرط تأمین اعتبار، این پروژه تا دهه فجر تکمیل و تحویل خواهد شد، ابراز کرد: فاز اول این پروژه تقریباً به اتمام رسیده و هم اکنون عملیات محوطه سازی و نصب آسانسور و موتورخانه در دست اقدام است.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از ویژگی های دولت سیزدهم صادق الوعد بودن است، گفت: مدیران باید به وعده‌های خود در مورد افتتاح پروژه‌ها در موعد مقرر عمل کنند.

کارخانه تولید منگنز منجر به اشتغالزایی ۶۰ نفر و تولید سالانه ۱۵ تن منگنز خواهد شد

بهرام نیا در ادامه سفر خود از آخرین وضعیت طرح احداث کارخانه تولید منگنز ملکشاهی بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه مدیریت ارشد استان، هدایت سرمایه‌گذاران خارجی به استان بوده که در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضور سرمایه‌گذاران خارجی یکی از نیازهای اساسی استان در راستای توسعه است، گفت: برای اولین بار در طول تاریخ استان ایلام اولین سرمایه‌گذار خارجی از کشور چین در حوزه شهرک‌های صنعتی کار خود را در شهرستان ملکشاهی شروع کرده است.

وی گفت: این کارخانه عظیم با سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری در فاز اول و اشتغالزایی ۶۰ نفر در ملکشاهی کلید خورده است.

استاندار ایلام یادآور شد: سرمایه‌گذاران خارجی مکلف به استفاده از کارگران بومی هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام به منظور پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و بهداشتی امروز شنبه به شهرستان ملکشاهی سفر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.