تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

رسانه صهیونیستی: باید با دقت به سخنان نصرالله گوش داد

رسانه صهیونیستی: باید با دقت به سخنان نصرالله گوش داد
تهران- روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» درباره سخنرانی روز جمعه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله

 

با موضوع عملیات طوفان الاقصی و تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه نوشت: باید با دقت به سخنان نصرالله در مورد گذاشتن همه گزینه ها روی میز گوش دهیم.

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» افزود: هیچ کس در «اسرائیل» جرأت نمی کند که بگوید نصرالله منصرف شده است.

 

ایهود باراک نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز دیروز با نگرانی نسبت به سخنان روز جمعه دبیرکل حزب‌الله لبنان، وی را «فردی باهوش» خطاب و نسبت به احتمال غافلگیر شدن رژیم اشغالگر درپی این اظهارات ابراز نگرانی کرد.

 

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت درباره نبرد مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی نیز نوشت: حماس به نبرد ادامه می دهد و به ارتش “اسرائیل” تلفات وارد می کند.

 

به گزارش ایرنا، سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در روز جمعه اولین اظهار نظر وی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی بود. بسیاری از کارشناسان مسائل راهبردی، سخنرانی سید حسن نصرالله را پیش از انجام آن، تعیین کننده راهبرد آینده جنگ غزه اعلام کرده بودند.

 

دبیرکل حزب الله لبنان، تداوم حملات علیه مقاومت فلسطین در غزه و حمله پیشدستانه به لبنان را خط قرمز مقاومت اعلام و احتمال ورود جدی تر به جنگ را رد نکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.