تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

مراسم جشن ورودی دانشجویان ‌ دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ تهران برگزار شد

مراسم جشن ورودی دانشجویان ‌ دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ تهران برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری نگاه اقتصاد:
با حضور مدیران، معاونین، اساتید و کادر اداری و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲مراسم جشن ورودی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با تلاوتی چند از کلام الله مجید همراه بود، خانم دکتر نفیسه مطلب‌، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲ با عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه گفت: دانشجو و دانشگاه لازم و ملزوم یکدیگرند، چنانچه دانشگاهی وجود نداشته باشد دانشجو معنا پیدا نمی‌کند و اگر دانشجو نباشد دانشگاه هم قابلیتی نخواهد داشت.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: دانشجو مکتبی است که همیشه موتور محرکه جامعه و اجتماع بوده است، به خصوص در مواقعی که تک تک شما عزیزان نیازهای کشور را درک نموده‌اید و از استعدادها، توانایی‌ها و خلاقیت‌های خویش برای اعتلا و پیشرفت این آب و خاک استفاده نموده‌ اید.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۲ با اشاره به اینکه دانشجویان طلایه‌داران علم و فرهنگ هستند و اساتید به عنوان رهبران علمی آنها در میدان حضور دارند بیان داشت: باید همه دست به دست هم بدهیم و با پیروی از قواعد و قوانین نظام دانشگاهی، بهترین شرایط آموزشی و تحصیل را در این دانشگاه رقم بزنیم.
ایشان ورودی‌های جدید دانشگاه را دارای افکار نو و ایده‌های خلاقانه و جدید دانست و اظهار داشت: از دانشجویان عزیزی که اخیراً به جمع ما پیوسته اند، انتظار می‌رود توانمندی‌های خویش را در عرصه‌های مختلف دانشگاهی بالاَخص در زمینه‌های فرهنگی و هنری به نمایش بگذار ند.
مطلب اضافه کرد: باید مهارت‌های تخصصی جدید دانشجویان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
گفتنی‌ است در ادامه این مراسم تنی چند از اساتید و مسئولان دانشگاه در حوزه‌های مختلف به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش پرداختند.
شایان ذکر است، برخی از فارغ تحصیلان این دانشگاه در خصوص رشته تحصیلی خود و تشریح دلایل انگیزشی مربوطه با بیان اینکه تحصیل و علم آموزی منوط به سن، شغل و موقعیت اجتماعی نیست و در هر زمانی ورود به دانشگاه ممکن است به ارائه مطالبی در این خصوص پرداختند.
گفتنی است در پایان این مراسم به برندگان در عرصه مسابقات ورزشی و گریم فانتزی لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.
همچنین جهت ایجاد انگیزه و نشاط در جمع دانشجویان حاضر یک دور مسابقه هوش برگزار شد و به برندگان جوایزی تقدیم گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.