تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

نشست مشترک مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان با مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد/بازدید از خط تولید فولاد اکسین/مهندس محمدی: توسعه صادرات با تولید محصولات باکیفیت و استاندارد

نشست مشترک مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان با مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد/بازدید از خط تولید فولاد اکسین/مهندس محمدی: توسعه صادرات با تولید محصولات باکیفیت و استاندارد
نگاه اقتصاد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در نشست با مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد، اظهار کرد: حرکت در مسیر تولید محصولات منطبق با استانداردهای روز دنیا، علاوه بر ارتقای فروش صادراتی، به بهبود عملکرد صنایع نیز منتهی می‌شود و توسعه صادرات را نیز در پی دارد.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به کیفیت مطلوب باید استانداردهای لازم را رعایت کنیم، افزود: فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از صنایع مهم کشور، برای آنکه در بازارهای بین المللی بتواند قدرت و توان رقابتی خود را افزایش دهد، باید مطابق استانداردهای جهانی، محصولات خود را تولید کند.
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از آمادگی کامل این شرکت جهت همکاری با سازمان استاندارد خبرداد و در عین حال توجه به استاندارد و شاخصه‌های آن در فرآیند تولید محصولات را، ضامن تامین کیفیت بالای محصولات عنوان کرد.
رعایت شاخصه های استاندارد پیش نیاز توسعه صادرات
همچنین دکتر علی داودی در حاشیه این نشست بیان کرد: استاندارد در فرآیند تولید محصولات به‌قدری اهمیت دارد که این شاخصه در دنیای کنونی دیگر یک انتخاب به‌شمار نمی‌رود، بلکه ضرورتی انکارناپذیر و لازم‌الاجرا است.
مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به تاثیر مستقیم رعایت شاخصه های استاندارد در جذب مشتریان خارجی و افزایش صادرات، گفت: هرچه محصول تولیدی به استانداردهای جهانی نزدیک باشد، قطعا میزان صادرات و ارزآوری نیز افزایش می یابد.
وی در ادامه تاکید کرد: صنعت فولاد به ویژه حوزه تولید ورق های فولادی به‌عنوان یکی از صنایع پیشران و اثرگذار بر اقتصاد کشور، موظف به رعایت شاخصه‌های استاندارد است.
گفتنی است، مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد اکسین خوزستان، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد و مدیرکل استاندارد خوزستان را در بازدید از خط تولید ورق های فولادی این شرکت، همراهی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.