تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

برگزاری تورهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲در راستای توانمندسازی دانشجویان این مرکز + گزارش تصویری

برگزاری تورهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲در راستای توانمندسازی دانشجویان این مرکز + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - سیدخلیل سجادی اسدآبادی

 

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲ با هدف؛ آشنایی و توانمندسازی هر چه بیشتر دانشجویان این دانشگاه با آموزه های علمی، فرهنگی، تور های آموزشی برگزار کرد.

 

مدیریت و مجموعه اساتید این دانشگاه بر این باورند که در کنار آموزش های تئوری، آشنایی با تجهیزات امکانات و امور مرتبط با هر یک از رشته‌های تحصیلی می‌تواند در آشنایی و توانمندسازی هرچه بیشتر دانشجویان مثمر ثمر باشد.

 

✍️ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: درپی ایفای نقش و جایگاه دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ تهران به عنوان یک مرکز دانشگاهی متمرکز بر تعلیم و پرورش دانشجویان مستعد در رشته‌های فرهنگی، هنری و… مدیریت و مجموعه اساتید این دانشگاه با این باور که در کنار آموزش های تئوری، آشنایی با تجهیزات امکانات و امور مرتبط با هر یک از رشته‌های تحصیلی می‌تواند در آشنایی و توانمندسازی هرچه بیشتر دانشجویان مثمر ثمر باشد، طی هماهنگی‌های لازم توسط دانشگاه و همراهی اساتید مربوطه طی هفته‌های اخیر بازدیدهای متعددی از مراکز هنری، موزه‌های تاریخی، کارگاه‌های چاپ و نقاشی و…. را صورت دادند.

 

 

تور آموزشی، تفریحی کاخ موزه گلستان توسط دانشجویان رشته زبان انگلیسی، در راستای آموزش مفاهیم و اصلاحات گردشگری، بازدید از کارگاه تولید محصولات گریم، بازدید از کارگاه مرمت موزه ملک و مرمت نسخه‌های کاغذی و آشنایی با انواع چاپ‌ها از جمله چاپ سنگی، اهم برنامه‌هایی بود که توسط دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ به انجام رسید.

 

 

گفتنی است در کنار فعالیت‌های صورت گرفته که به آنها اشاره شد نمایشگاه عکاسی ویژه دانشجویان مرکز توسط اساتید این دانشگاه برگزار گردید، همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب، غیر انتفاعی با اهداء دو کتاب رایگان به علاقمندان به مطالعه با انتخاب خود به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی و هفته پژوهش در مرکز برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.