تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

استاندار ایلام:

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد، گفت:

 امروز همه‌ انسان‌های آزاده‌ دنیا در راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه‌صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع  غزه به‌پا خاسته‌اند.

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز شنبه در اجتماع بزرگ و باشکوه مردم ولایت‌مدار شهر ایلام در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: امروز مردم ولایت‌مدار شهر ایلام همگام با سراسر کشور در یک اجتماع بزرگ و باشکوه بار دیگر نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایت آنان اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: این حرکت‌ها و اجتماعات خودجوش و عظیم مسلمانان در حمایت از مردم غزه، ماهیت پلید این رژیم را برای جهانیان بیش از گذشته آشکار کرد.

استاندار ایلام با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مردم بی‌دفاع غزه و زنان و کودکان، تاکید کرد: امروز همه‌ انسان‌های آزاده‌ دنیا در راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه‌ صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع غزه به‌پا خاسته‌اند.

بهرام‌نیا به اشاره به کُشتار بی‌رحمانه‌ مردم غزه، غیر نظامیان، زنان و کودکان توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت جبهه‌ استکبار، خاطرنشان کرد: شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است که بخش عمده‌ی این شهدا زنان، کودکان و غیر نظامیان هستند که این آمار نشان‌گر حقارت و سردرگمی این رژیم منحوس است.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ مردم شهر ایلام در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه از چهارراه رسالت تا میدان شهید کشوری این شهر برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.