تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

درجلسه شورای تامین مسکن شهرستان ایوان عنوان شد: ۲۵۵۹ نفر برای نهضت ملی مسکن در شهر ایوان ثبت نام کرده اند

درجلسه شورای تامین مسکن شهرستان ایوان عنوان شد:  ۲۵۵۹ نفر برای نهضت ملی مسکن در شهر ایوان ثبت نام کرده اند
نگاه اقتصاد

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایوان از ثبت نام ۲۵۵۹ نفر برای نهضت ملی مسکن در شهرستان ایوان خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی در خصوص وضعیت نهضت ملی شهرستان ایوان گفت: از ۲۵۵۹ مورد ثبت نام نهضت ملی مسکن شهرستان ایوان تا کنون ۲۳۹ مورد تأیید نهایی شده و از ۲۳۹ مورد تأیید نهایی تا کنون ۱۰۳ مورد واریز وجه داشته اند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به احداث ۳۲ واحد نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد درشهر ایوان خاطر نشان کرد: ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن دیگر نیز در شهر ایوان در حال احداث است و در روزهای آینده احداث ۱۲۰ واحد دیگر نیز در شهر ایوان آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: ۵۶۱۷۰ متر مربع زمین در شهرایوان برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن از طرف راه و شهرسازی استان در نظر گرفته شده است که این مساحت برای ۸۶۰ واحد مسکونی طراحی شده است.

 

فرشاد دوستی از تأیید شده های نهضت ملی مسکن شهرستان ایوان خواست نسبت به تکمیل اقساط آورده خود اقدام نمایند تا پروژه های ساختمانی در موعد مقرر تکمیل و تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.

 

وی خاطر نشان کرد در صورت افزایش تأیید شده های نهضت ملی مسکن شهر ایوان اداره کل راه و شهرسازی استان از طرق مختلف نسبت به تأمین زمین مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.