تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

فرماند سپاه ایلام: بسیج در تمامی عرصه ها کنار مردم است

فرماند سپاه ایلام: بسیج در تمامی عرصه ها کنار مردم است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه

عزم و تفکر بسیجی کلید رفع بسیاری از مشکلات جامعه است، گفت: بسیج همواره در تمامی عرصه ها کنار مردم بوده است.

سردار “جمال شاکرمی” روز سه شنبه در حاشیه افتتاح خانه اساتید استان ایلام در محل دانشگاه ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان” بسیج خادم ملت ایران”، اظهار کرد: در همه صحنه ها بسیج همواره در کنار مردم بوده و به عنوان یک تفکر جهادی و ارزشی هرجایی که نظام و مردم نیاز داشته باشند حضوری چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه امروز و در سایه تفکر مقدس بسیج از بحران ها و سختی ها عبور کرده ایم، افزود: بسیج شخصیت هایی در طراز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بزرگانی را چون سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید همدانی و صدها شهید مدافع حرم تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه تفکر بسیج در مقابل واژه جهانی شدن است، گفت: امروز در هرجای عالم که بحث مقابله با ظلم و ستم باشد تفکر بسیج بر آنجا حاکم است.

سردار شاکرمی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در استان ایلام یادآور شد: یک هزار و ۵۰۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود که این برنامه‌ها در قالب ویژه برنامه‌های نظامی، خدماتی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، بصیرتی، ورزشی، فرهنگی، اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، اقتدار بسیجیان، کمک‌های مومنانه، یادواره‌های شهدا، توزیع جهیزیه، فعالیت‌های جهادی، ساخت یا تعمیر منازل مسکونی محرومین و دیدار با نماینده ولی‌فقیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی اشاره کرد و افزود: این اقدام پایانی بر جنایات رژیم صهیونیستی در طول سال های متمادی بود و این حرکت باعث شد تا همه ملت ها بیدار و وارد صحنه شوند.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی آن رژیم قبل از طوفان الاقصی نیست، همانطور که حماس، حزب الله و جبهه مقاومت هم مانند قبل نیستند، این جنایتی که رژیم غاصب صهیونیستی، زنان و کودکان را قتل عام می کند و میلیون ها تَن مواد منفجره بر روی سر مردم بی گناه می ریزد، جنایتی هولناک است که افکار عمومی باید این اقدام را محکوم و در دادگاهی آنان را محاکمه کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به رونمایی سامانه پدافند مهران در حضور مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مهران امروزه به عنوان یک نام بزرگ، نام آشنا و محل عملیات های بزرگ و نقطه قابل توجه در دوران دفاع مقدس و کانون جوشان اهل معرفت، بصیرت و زیارت است که بیشترین تردد از این مرز انجام می گیرد.

وی بیان کرد: ما درخواستی از سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه داشتیم و ایشان نیز پذیرفتند که در آینده ای نزدیک یک ابر سامانه سیار دارای کنترل پست، کنترل فرماندهی، رادار با چهار موشک با برد ۳۲۰ کیلومتر در اختیار بهره برداران نیروهای مسلح و هوافضای سپاه قرار گیرد که این اقدام در هفته بسیج انجام شد که یک کار مبارکی است.

۲۹ آبان تا پنج آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.