تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

برای بازدیدی یک روزه انجام شد؛ سفر وزیر اقتصاد به تبریز

برای بازدیدی یک روزه انجام شد؛ سفر وزیر اقتصاد به تبریز
نگاه اقتصاد

 

دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در ساعت آغازین روز پنجشنبه دوم آذرماه در راس هیئتی برای بازدیدی یک روزه وارد تبریز شد و در بدو ورود مورد استقبال عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مقامات این استان قرار گرفت. وزیر اقتصاد در این سفر طرح «سرم سازی شرکت داروسازی دانا» را افتتاح می‌کند؛ این طرح یکی از پروژه های قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان کشور است.

به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی در سفری یک روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از طرح «سرم سازی شرکت داروسازی دانا» تبریز، این طرح را با حضور استاندار و برخی از مقامات استانی افتتاح می‌کند.
همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی در این سفر در همایش «توسعه صادرات غیر نفتی» در سالن همایش های پتروشیمی تبریز سخنرانی می کند.

گفتنی است در این سفر، دکتر محمد جواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی، دکتر ابوالفضل نجار زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، محمد مؤمنی راد دستیار وزیر اقتصاد، محمد عنبری مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی و دکتر رضا خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.