تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

نماینده ولی فقیه در سپاه:ماندگارترین یادگار امام خمینی (ره) بسیج است

نماینده ولی فقیه در سپاه:ماندگارترین یادگار امام خمینی (ره) بسیج است
شهر ری - نماینده ولی فقیه در سپاه در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب کشور گفت:

یکی از عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار حضرت امام خمینی (ره)، بسیج است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» روز پنجشنبه در حرم امام خمینی ره اظهار کرد : بعد از نظام ولایی عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام بزرگوار، بسیج است که در همه نقاط کشور وجود دارد، زیرا بسیج در کنار سایر نهادها نیست بلکه سبک زندگی در عرصه‌های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب کشور که با عنوان پیشگامان رهایی در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، گفت : بسیج ریشه در فرهنگ علوی و فاطمی دارد؛ فرهنگ و گفتمانی است که تمام اقشار مختلف جامعه و همه مردم را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه قطعا بسیجیان طلبه و دانشجو رسالت سنگین تری دارند، افزود: بسیج که مورد اهتمام همه مسئولان است مطالباتی را هم، چون وحدت و روحیه افزایی هر چه بیشتر میان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تقویت فرهنگ و روحیه جهادی، هدایت و جهت دهی فکری و عملی سایر اقشار، زمینه سازی برای ظهور و مقابله با تمام فتنه‌ها دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز فرهنگ و گفتمان بسیجی بر همه قوا و نهادها بویژه قوه مجریه حاکم است، زیرا رئیس جمهوری با خصوصیت بسیجی داریم که پر انرژی و بصیر، پرتحرک و مردمی است لذا از شما تقاضا داریم در این مسیر استقامت کنید و با همین روحیه بسیجی، با نشاط و قدرت به پیش بروید که در این رابطه تمام بسیجیان بویژه طلبه و دانشجو پشتیبان و حامی شما خواهند بود.

بسیج به گستردگی همه مردم است

در این همایش رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه بسیج یک سازمان، نهاد، حزب، رسته و تخصص خاص و یا یک جریان سیاسی خاص نیست، بسیج به گستردگی همه مردمی است که دغدغه انقلاب و شکل‌گیری تمدن اسلامی را دارند، گفت: این تفکر در مبارزه با رژیم صهیونیستی موجب تحول شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیج در پیام امام (ره) و رهنمود رهبر فرزانه انقلاب به معنای لشکر مخلص خدا ، مدرسه عشق، مکتب شاهدان، شهیدان و معراج پاک اندیشه اسلامی است.

وی گفت: شناخت مکتب انسان ساز بسیج که عاشقان و دلدادگان را پرورش می‌دهد و برای انجام ماموریت خطیر خودسازی و جامعه سازی قرآنی بسیج می‌کند، برای عصرها و نسل ها مهم است.

رئیس جمهور افزود: بسیج یک سازمان، یک نهاد، یک حزب، یک رسته و تخصص خاص نیست، بسیج یک جریان سیاسی خاص نیست، بسیج به گستردگی همه مردمی است که دغدغه انقلاب و ارزش های اسلامی و دغدغه شکل گیری تمدن اسلامی را دارند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: بسیج به گستردگی همه اقشار و گویش ها و همه ملت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.