تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

سیدحسن نصرالله: پیروزی مقاومت قطعی است

سیدحسن نصرالله: پیروزی مقاومت قطعی است
بیروت- دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به ایستادگی رزمندگان مقاومت و مردم فلسطین و تأکید بر آمادگی کامل مقاومت

در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در لبنان، امروز پنجشنبه – دوم آذرماه – با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از مساله فلسطین و قدس شریف، تلاش‌های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریوهای مطرح در این خصوص گفت و گو و تبادل نظر شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این دیدار با اشاره به ایستادگی وصف‌ناپذیر رزمندگان مقاومت ‌و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه ‌و کرانه باختری و تاکید بر آمادگی کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه ارایه و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش بس انساندوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت دانست.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه جهت رایزنی با مقامات لبنانی و برخی رهبران گروه های مقاومت اسلامی یکم آذرماه عازم بیروت شد.

این دومین سفر حسین امیرعبداللهیان به لبنان و سومین سفر به کشورهای منطقه از زمان آغاز جنگ غزه است.

امیرعبداللهیان ۲۱ مهرماه در جریان سفر منطقه‌ای به کشورهای عراق، لبنان، سوریه و قطر جهت رایزنی برای توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی سفر کرده بود.

وزیر امور خارجه در این سفر با برخی فرماندهان گروه های مقاومت در لبنان، نخست وزیر و رئیس مجلس آن کشور دیدار کرده و در خصوص تحولات غزه به تبادل نظر پرداخت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.