تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۹

رویداد “جام امید” میزبان تولیدات محتوایی رسانه های ایلام

رویداد “جام امید” میزبان تولیدات محتوایی رسانه های ایلام
ایلام - رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به برگزاری رویداد رسانه ای " جام امید" در این استان، گفت:

 این رویداد در قالب های گزارش های خبری، اینفوگرافیک، پادکست، ایده پردازی، تیتر، عکس، کلیپ موبایلی، یادداشت برگزار می شود.

“محمد علینظری” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری رویداد مهم ۲۴ ساعته “جام امید” در بین رسانه های استان ایلام، اظهار کرد: این برنامه با مشارکت بسیج رسانه و استانداری ایلام ویژه تمام فعالان رسانه ای در این استان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از برگزاری این رویداد بیان دستاوردها و خدمات نظام و انعکاس در رسانه های استان است، یادآور شد: در این رویداد داشته ها و دستاورده هایی نظام در طول چهل و چهار سال گذشته از طریق رسانه به مردم، معرفی، اطلاع رسانی و تبیین می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه امیدآفرینی در بین مردم از اهداف مهم این رویداد در استان ایلام است، افزود: آیین افتتاحیه این رویداد با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و تمامی مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه استان برگزار می شود.

علینظری تصریح کرد: در رویداد جام امید مدیران کل دستگاه های اجرایی استان طی یک روز عملکرد، خدمات و دستاوردهای حوزه تحت مدیریت خود را تشریح می کنند و رسانه های استان در مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند در قالب های مختلف تولیدات خبری از جمله گزارش های خبری، اینفوگرافیک، پادکست، ایده پردازی، تیتر، عکس، کلیپ موبایلی، یادداشت و …این دستاوردها را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد تمام مدیران کل و مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان حضور خواهند داشت، گفت: در این رویداد، بعد از اطلاع رسانی و بیان عملکرد دستگاه های اجرایی و پاسخگویی به رسانه های استان، اصحاب رسانه استان به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند که محتواهای مدنظر خود را بر اساس قالب های اعلام شده تولید و در فضای مجازی، پایگاه های خبری، سایت و خبرگزاری ها منتشر کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ابراز کرد: بعد از اتمام مهلت ۲۴ ساعت، تولیدات محتوایی رسانه های استان بر اساس حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوای اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

علینظری یادآور شد: اصحاب رسانه استان می توانند در این رویداد به صورت انفرادی و یا تیمی مشارکت داشته باشند و بر این اساس نیز بعد از ارزیابی توسط هیئت داوران، افراد و تیم های برتر در مراسمی با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری رویداد ” جام امید” متعاقبا از طریق رسانه های استان اطلاع رسانی خواهد شد، از همه اصحاب رسانه و مطبوعات استان برای شرکت در این رویداد بزرگ رسانه ای و فرهنگی دعوت کرد.

هم اکنون بیش از ۱۳۷ رسانه شامل ۲۹ نشریه چاپی، ۶۸ پایگاه خبری، ۴۰ نشریه الکترونیکی غیر برخط در استان ایلام مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته و ۱۰۰ دفتر نمایندگی روزنامه های سراسری و ۱۰ نمایندگی خبرگزاری ها در استان ایلام فعالیت دارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.