تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

در نشست تشکیلاتی «شانا»؛

رضایی: طوفان الاقصی رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود

رضایی: طوفان الاقصی رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود
تهران - دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا گفت:

عملیات طوفان الاقصی رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پدیدار کرد و بدانیم که با یک حادثه مهم و سرنوشت‌ساز روبه‌رو هستیم و باید آماده باشیم.

«محسن رضایی» در نشست تشکیلاتی اعضای کمیته‌ها و ارکان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ادامه‌دار بودن پیامدهای عملیات طوفان الاقصی گفت: حادثه غزه یکی از مهم‌ترین اتفاقات جهان است و با این عملیات یک رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پدیدار شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های زیادی در ابعاد سیاسی و مسائل مختلف برای ادامه طوفان الاقصی مطرح است، افزود: باید بدانیم که ما با یک حادثه مهم و سرنوشت‌ساز روبه‌رو هستیم و باید آماده باشیم.

«شانا» برادری‌های اول انقلاب را احیا کند

دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز پیشرفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان‌پذیر نیست و باید برادری‌ها مثل اوایل انقلاب تقویت شود و شورای ائتلاف باید آن را احیا کند.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری و برادری‌ها اندکی کم‌رنگ شده و باید تقویت شود، گفت: امیدواریم یک‌بار دیگر نیروهای انقلاب به‌صورت هماهنگ‌تر و فشرده‌تر کنار یکدیگر حضور داشته باشند و تأثیرگذار باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.