تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

رییس بسیج سازندگی: ریل‌گذاری خدمت‌رسانی دولت در مسیر صحیح قرار دارد

رییس بسیج سازندگی: ریل‌گذاری خدمت‌رسانی دولت در مسیر صحیح قرار دارد
کرمان - رییس بسیج سازندگی کشور با اشاره به تلاش های دولت در خدمت رسانی به مردم گفت:

 وقتی ریل گذاری درست و صحیح باشد شاید حرکت در ابتدا کُند باشد، اما در آینده شتاب خوب می‌گیرد و بهتر به مقصد می رسد، لذا رویکرد دولت انقلابی و ریل‌گذاری آن درست است.

سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان رفسنجان در حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای کبوترخان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم با رویکرد محرومیت زدایی طی ۲ سال گذشته، با همه سنگ اندازی ها می بینیم که کارهای بزرگی شروع شده است.

وی افزود: اولین مولفه ای که دشمن آن را دنبال می کند شکستن استقامت امت اسلامی است، این استقامت را زمانی با فریب و استثمار فیزیکی و زمانی با استعمار شکست می داد.

رییس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امروز مدل ستیز دشمن عوض شده و از درون خانه ارکان، ارزش ها، آرمان ها و پایه های نظام مسلمانی را در حال تخریب دارد و هدف، تخریب اذهان است.

وی ادامه داد: دشمنان سال گذشته ۶۰ هزار دروغ منتشر کردند و می خواستند این دروغ ها در فکر و اذهان جوانان ما نهادینه شود؛ آنها قصد دارند بحران هویت و معنویت را دامن بزنند و با ایجاد بحران، هویت و معنا را در بشریت از بین ببرند که حتی بشر را به سمت جنسیت و حتی حیوانیت ببرند.

زهرایی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و شهید مدرس اظهار داشت: موضع ما در مقابل حربه دشمن مهم است چون این روزها سالگرد شهادت آیت الله مدرس و سردار میرزاکوچک خان جنگلی است؛ این ۲ شهید در برابر ظلم های دشمن و استکبار استقامت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری با هم‌رسانی، هم‌افزایی، با هم بودن، همدلی و وحدت به وجود می آید.

رییس بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی و منطق آن تبدیل کننده تهدید به فرصت است؛ لذا وقتی به مساله آب ورود می کند به این دلیل بوده که مهمترین مساله مردم روستایی به تهدید تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بخشی از دلیل مهاجرت روستاییان به تنش آبی بر می گردد، ۴۰ هزار چشمه و قنات در کشور داریم که ۲۹ هزار مورد نیاز به مرمت و احیا دارند؛ بسیج ناگزیر به ورود است؛ بسیج بازوی اجرایی دولت است و از طرفی مردم‌پایه کردن فعالیت ها را نیز دنبال می کند.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: هرچه مسئول‌تر باشیم خادم‌تر هستیم، لذا مسئول خاضع کار راه‌اندازتر است و به دنبال این هستیم دولت، مردمی و جهادی شود.

به گزارش ایرنا، طرح جهادی آبرسانی به روستای کبوترخان و دیگر روستاهای حومه رفسنجان با ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار روز یکشنبه با حضور رییس بسیج سازندگی کشور بهره‌برداری شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.