تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

در جریان سفر استانی مدیران بانک به این استان انجام شد/ عیادت از کارمند پیشکسوت و جانباز بانک صادرات ایران در قم

در جریان سفر استانی مدیران بانک به این استان انجام شد/ عیادت از کارمند پیشکسوت و جانباز بانک صادرات ایران در قم
نگاه اقتصاد

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره در جریان یازید از شعب و واحدهای ستادی استان قم از محمد تقی زندیه، همکار بازنشسته، جانباز، ایثارگر و بیمار بانک در منزل وی عیادت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این دیدار که به همراهی هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک و رضا انتظاری بجستانی مدیر شعب بانک در این استان انجام شد، با حضور در منزل این همکار با وی و خانواده‌اش دیدار کرد و زحمات و تلاش‌های محمد تقی زندیه را در راه جانبازی برای کشور مورد قدردانی و تجلیل قرار داد.

او با بیان اینکه تلاش همه مدیران بانک رساندن بانک به جایگاه واقعی آن در اقتصاد کشور و نظام بانکی است، گفت: اگر امروز بانک صادرات ایران همچنان استوار به خدمت‌رسانی خود ادامه می‌دهد، حاصل زحمات پیشکسوتان و ایثارگران بانک است و امیدواریم که باز هم شاهد در اوج ماندن این بانک باشیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار برای حل برخی دغدغه‌های این همکار پیشکسوت دستورات لازم را صادر و بر رسیدگی بیشتر به ۱۲ همکار بازنشسته جانباز شیمیایی بانک صادرات ایران در استان قم تاکید کرد.

سیفی که با هدف عیادت و تجلیل از همکاران و پیشکسوتان ایثارگر بانک در منزل محمدتقی زندیه حضور یافته بود، برای شفای عاجل و تندرستی او دعا کرد و از سال‌ها زحمات او برای بانک صادرات ایران در استان قم قدردانی کرد.

یاسر مرادی نیز با آرزوی سلامتی و تندرستی برای این همکار بازنشسته جانباز بانک که در بستر بیماری بود از همکاران بخش رفاه استان خواست تا موضوعات رفاهی و بیمه ای این همکاران به صورت ویژه در دستور کار باشد.

محمد تقی زندیه همکار بازنشسته و جانباز شیمیایی بانک صادرات ایران با ۴۰ ماه سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، در عملیات والفجر ۸ شیمیایی شد.

او با قدردانی از حضور مدیران بانک صادرات ایران به ذکر خاطراتی از دوران فعالیت و خدمات خود در بانک پرداخت و از زحمات مسئولان اداره رفاه بانک در این استان برای پیگری امورات درمانی خود تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.