تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

کولیوند خبر داد: کولیوند: یک دستگاه ام.آر.آی به استان ایلام اختصاص می‌یابد

کولیوند خبر داد: کولیوند: یک دستگاه ام.آر.آی به استان ایلام اختصاص می‌یابد
ایلام - رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور از اختصاص یک دستگاه ام.آر.آی به این استان خبر داد و گفت:

ایلام با توجه به تردد زوار اربعین و عتبات عالیات در طول سال نیازمند توجه و استقرار امکانات و تجهیزات لازم در حوزه امدادرسانی است.

به گزارش ایرنا، “پیرحسین کولیوند” روز چهارشنبه در حاشیه‌ افتتاح داروخانه جمعیت هلال احمر این استان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات استاندار ایلام و نیاز استان به دستگاه‌هایی همچون ام.آر.آی، جمعیت هلال‌احمر آمادگی لازم برای استقرار این دستگاه را در مرکز استان دارد.

وی یادآور شد: بعد از تجهیز ساختمان پزشکی هلال‌احمر و صدور مجوز از طریق وزارت بهداشت، این امر در استان محقق و میسر خواهد شد و جمعیت هلال‌احمر متعهد به انجام و دایر کردن آن است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: یکی دیگر از نیازهای اساسی ایلام در حوزه‌ خودرویی و لجستیک است و با توجه به دارا بودن مرز مشترک با کشور عراق و مأموریت‌های بزرگی چون اربعین در ایلام، خودروهای امداد و نجات، ظرف۲ ماه در اختیار این استان قرار می‌گیرد.

مرکز مشاوره خانواده مهر ایلام افتتاح شد

همچنین در مراسمی با حضور “بهرام‌نیا” استاندار ایلام و “کولیوند” رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مرکز مشاوره خانواده مهر ایلام افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم، اظهار کرد: از تلاش‌های مجموعه مدیریت ارشد استان، استاندار و جمعیت هلال‌احمر استان در راستای توسعه مراکز مرتبط با جمعیت هلال احمر در استان قدردانی می‌کنم.

کولیوند اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز مشاوره از ضروریات و اقداماتی است که در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

به گفته “غلامرضا علیمحمدی”، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام برای راه اندازی مرکز مشاور خانواده مهر ایلام ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور روز گذشته وارد استان ‌ایلام شده است.

حضور در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب، تجلیل از داوطلبان و خیرین داوطلب هلال احمر، افتتاح شعب هلال احمر شهرستان های چوار و هلیلان به صورت ویدیو کنفرانس، اهدا ۶۷ کمک جهیزیه به نوعروسان امدادگر، افتتاح داروخانه جمعیت هلال احمر، افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر ایلام و بازدید از پروژه فوق تخصصی در حال ساخت هلال احمر ایلام از جمله برنامه های سفر کولیوند به ایلام بوده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.