تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

سخنران مذهبی مراسم تجمع بزرگ فاطمیون: حضرت زهرا(س) نقطه فیض و فضل است

سخنران مذهبی مراسم تجمع بزرگ فاطمیون: حضرت زهرا(س) نقطه فیض و فضل است
تهران- سخنران مذهبی مراسم تجمع بزرگ فاطمیون در وصف صفات حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:

حضرت نقطه فیض و فضل است و به تعبیری شیعه تنوری است که در روایات در این باب آمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت‌الاسلام رضا قاسمیان رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در این مراسم افزود: حضرت فاطمه(س) به تعبیری شیعه تنوری است که در روایات در این باب آمده است. حضرت فاطمه(س) یار درجه یک امیرالمومنین(ع) است.

قاسمیان افزود: سه دسته در کربلا داشتیم کسانی که مقابل امام حسین(ع) بودند، کسانی کنار امام می‌جنگیدند و دسته دیگر نمی‌خواستند وارد میدان شوند که خدا کند ما از این دسته نباشیم.

حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: هر روز چند ساعت در فضای اینستاگرام می‌چرخیم اما سالی می‌آید و می‌رود و برای زیارت حضرت نمی‌رویم.

 قاسمیان اظهار داشت: آدم توانمند و مخلص، حاج قاسم را می‌خواهد، ما همگی حاج قاسم را دوست داریم ولی آیا ما حاج قاسم هستیم؟ این تجمعات برای این است که عزمی شکل بگیرد که به یاران تنوری نزدیک شویم.

رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسانی بخوانند و قصد دارند حاج قاسم و عماد مغنیه باشند همین‌ها کسانی خواهند بود که مشیعین حضرت زهرا(س) خواهند شد.

حضرت فاطمه زهرا (س) نقطه فیض و فضل است

در این مراسم حجت‌الاسلام قاسمیان به ایراد سخنرانی پرداخت و مرثیه خوانی مراسم توسط میثم مطیعی و امیر عباسی انجام شد.

از حضور پرشکوه بانوان و کودکان تا توریست‌های خارجی

تجمع بزرگ فاطمیون که امروز در میدان شهید حسن طهرانی مقدم سعادت آباد برگزار شد با حواشی‌ای همراه بود؛ از حضور پرشکوه بانوان و کودکان، همدردی با مردم غزه و فلسطین تا نظرسنجی نیروهای شهرداری تهران در خصوص عملکرد عمرانی شهرداری.

برخی از والدین به همراه نوزادان خود در این تجمع حضور داشتند و جمع فاطمیون امروز شور و حال دیگری داشت حضور باشکوه دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام بویژه بانوان و کودکان را به همراه داشت.

میدان شهید حسن طهرانی مقدم مملو از جمعیتی بود که برای عزاداری حضرت فاطمه زهرا و عرض ارادت به آن حضورت گرد هم آمده بودند و حضار با تشکیل دسته عزاداری سینه زنی کردند.

خیمه‌هایی نیز برای توزیع نذری در اطراف میدان برپا شده بود که از عزاداران میزبانی می‌کرد همراهی روحانیون با اقشار مختلف مردمی دیگر حواشی این تجمع بود که به همراه خانواده خود در این مراسم حضور داشتند.

در بین حضار تعدادی از توریست‌های خارجی نیز حضور داشتند. . حضور چشمگیر خبرنگاران برای پوشش مراسم از دیگر حواشی این مراسم بود.

تجمع فاطمیون بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام برای عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت در میدان شهید حسن طهرانی مقدم (کاج) سعادت آباد تهران برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.