تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
ایلام - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از پیشرفت ۸۵ درصدی کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان شهرستان سیروان خبر داد و گفت:

این طرح در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، ” حشمت عزیزان” روز چهارشنبه در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ پاطلایی واقع در بخش کارزان شهرستان سیروان، اظهار کرد: این طرح در فضایی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع با ظرفیت کشتار روزانه ۱۲۰ تن مرغ احداث و در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات برای احداث کشتارگاه مرغ پاطلایی از طریق بانک عامل اختصاص یافته است، افزود: تکمیل این طرح نیازمند اختصاص اعتبار مجدد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به اشتغالزایی قابل توجه این کشتارگاه برای مردم منطقه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت تولید مرغداری های استان در طول سال و لزوم تکمیل زنجیره تولید، راه اندازی این کشتارگاه یکی از برنامه های در اولویت جهاد کشاورزی استان است.

عزیزان با تاکید بر اینکه با همکاری و تعامل بانک کشاورزی، این طرح در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهد گرفت، افزود: حمایت و پیگیری‌های لازم جهت جذب تسهیلات به منظور تکمیل این طرح در دستور کار سازمان است.

فرماندار سیروان نیز در جریان این بازدید، اظهار کرد: کشتارگاه مرغ پاطلایی، به عنوان یکی از طرح های راهبردی این شهرستان به شمار می‌رود که در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در تنظیم بازار و اشتغالزایی منطقه را دارد.

“محمدباقر شریفی” یادآور شد: این واحد تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات مجدد است تا بتواند وارد چرخه تولید شود و انتظار می رود برای فعال سازی این طرح فکر اساسی صورت گیرد.

وی گفت: برای تسریع در تکمیل طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان، لازم است این طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مجددا مطرح شود.

فرماندار سیروان افزود: کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در راستای خدمات رسانی به مرغداران شهرستان باظرفیت ۷۵۰هزار قطعه در هر دوره، زمینه تامین مرغ گرم کشتار روز منطقه و بخشی از استان را دارد.

به گزارش ایرنا، “محسن کوشش تبار” معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز از کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان شهرستان سیروان بازدید و بر اعطای تسهیلات از طریق بانک کشاورزی تاکید کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.