تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

با حکم سیدمرتضی بختیاری؛

«هادی طاهری جبلی» به عنوان دستیار قائم مقام کمیته امداد منصوب شد

«هادی طاهری جبلی» به عنوان دستیار قائم مقام کمیته امداد منصوب شد
نگاه اقتصاد - با حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، «هادی طاهری جبلی» به عنوان دستیار قائم مقام کمیته امداد منصوب شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برای انتصاب دستیار قائم مقام کمیته امداد به شرح زیر است:
برادر ارجمند جناب آقای هادی طاهری جبلی
با استناد به بند(۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد قائم مقام محترم امداد امام(ره) به موجب این ابلاغ، جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان دستیار قائم مقام در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می‌نماید.
نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و ماموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌شوندگان است.
امید است تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.